Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Gravid eller inte???

Jag har haft två blödningar i denna graviditeten. Ingen av gångerna har jag ringt till gynakuten innan utan jag har åkt upp till akuten som sedan tagit mig till gynakuten. 
    Har inte blivit nekad någon av gångerna utan har fått komma in och göra kontroll. 
    Du kanske kan pröva att åka till akuten/gynakuten för att se om de tar emot dig ändå? 
     Tryck verkligen på hur ont du har!! 

Jag tycker det är helt galet att man ska behöva gå med detta utan att någon vill ta emot en för kontroll..

❤️

• Anonym (K)
    Anonym (Orolig) skrev 2025-10-19 09:21:27 följande:

jasså? Ja jag har ju förstått att det är väldigt vanligt med blödning! hur har dina blödningar varit då om man får
    fråga? 

Ja jag får nog göra det om inte smärtan släpper snart, för det här känns inte som en normal mensvärk utan har riktigt ont så tänker det måste va missfall iallafall 💔 ja det är verkligen galet, hade verkligen inte förväntat mig att det skulle se ut såhär, för det enda som står är att man ska söka vård med kramper o blödningar, så tar dom inte ens emot en ❤️

Den första blödningen var brutal! Det rann längst med benen och jag hade så ont att jag trodde jag skulle kräkas. 
    Blödnignen där efter var mer sparsam, som en mens ungefär. Hade inte heller så ont som första gången. 

Nej jag tycker det är sjukt att dom inte tar emot dig ❤️ Visst det är vanligt med blödningar, men som du säger så står det ju att har man ont i samband med blödnig så ska man söka vård. 
    Och hur rimligt är det att man ska behöva utsättas för sånt här rent psykiskt? Att man bara ska acceptera att det kanske är ett missfall eller så kanske det inte är det.
    Ren tortyr! 

Jag har gått igenom 4 missfall innan denna graviditeten jag är i nu så jag känner så otroligt mycket med dig ❤️ 
  • Anonym (K)

Hur har det gått för dig TS? ❤️ 

Svar på tråden Gravid eller inte???