Inlägg från: Anonym (Elsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elsa)

Varför kontaktar hans kompis mig ??

Antagligen en snuskhummer aom drar i de trådar han kan. Skulle inte påstå att detta är ovanligt. Du är nog inte ensam tjej på hans snaplista 

• Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-19 21:51:34 följande:
    Ok , men han var ju tydligen kompis med min fd flört och jag känner inte människan överhuvudtaget så förstår inte varför han frågar om jag är kär i min fd flört och vill ha bilder m.m känns som att det är nåt skumt
    Liknande har hänt mig. Finns många slemproppar. Jag hade inte svarat 
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Gammelgäddan) skrev 2025-10-21 07:45:19 följande:
    Han tyckte väl att du lät villig och lite desperat bara, det är inte ovanligt att män testar lite här och där. Låt den gifte idioten vara.
    Instämmer här. Svara inte den idioten.

Han är nog bara ett äckel och i bästa fall har din förra flört inget med detta att göra. 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-21 13:37:01 följande:
    Ja jag svarade ju för att jag var nyfiken jag är inte intresserad av hans kompis överhuvudtaget och tänkte inte skicka avklädda bilder till hans kompis iaf. Varför skulle han visa för min flört och retas med honom ?? Finns väl ingen anledning min fd flört skulle väl ändå inte bli svartsjuk eller bry sig för han skrev ju för några veckor sen att han hade börjat träffa nån men vet inte hur det har gått mellan han och den tjejen det kanske bara blev en kort fling mellan dom jag har ingen aning
    Ingen här kan svara på dessa frågor. Det bästa du kan göra är att bara strunta i mannen som skrivit till dig. Varför måste du ens veta anledningen ? 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-21 15:18:08 följande:
    Varför skulle min flört skratta åt mig ? Han är ingen ond människa och dessutom så har han varit väldigt tydlig med att han är attraherad av mig på ett sexuellt sätt iaf

Hade han inte varit sexuellt attraherad av mig på något vis så borde han väl inte komma tillbaka flera gånger och skriva såna här saker 🤨😏
    Usch! Varför lägger du upp denna konversation här ? 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-21 16:19:34 följande:
    För att vissa personer här uppenbarligen tror att jag hittar på vad han och jag har skrivit om vilket jag inte har gjort , det är screenshots från våran konversation det finns ännu värre saker också som vi har skrivit men enligt min åsikt så är han uppenbart sexuellt attraherad av mig annars hade han väl inte skrivit såna där saker och jag är attraherad av honom också så
    Har du träffat denna människa ?
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-21 16:27:33 följande:
    Nej inte än av olika anledningar det har nog bara varit fel timing tidigare men det är nog bara en tidsfråga innan vi träffas i verkligheten och jag vet dessutom lite om han sen innan för han är vän med mina vänner så han är ingen främling
    Okej, men jag tycker du ska satsa på att träffa någon på riktigt istället. Någon som är lite gullig mot dig. 

Skriva snusk är många killar bra på. Är helt okej sålänge man är med på det men du verkar fått lite mera känslor än så, så var rädd om dig 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-21 19:47:26 följande:
    Ja och jag vill träffa nån som är gullig och alla killarna har varit gulliga iaf ibland men sen visar det sig att alla är likadana. 

Ja och jag har varit med på det.
    Ja sånnadär typer är nog tyvärr inget att satsa på. 

Du behöver nog försöka inse det. I all välmening 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-22 12:26:34 följande:
    Det skulle inte förvåna mig om min fd flört var gett sin kompis i uppdrag att kontakta mig och fråga saker som : hur mår du ? Är du kär i honom ? Kan jag få se bilder på dig ? Tror som flera har sagt att min fd flört testar mig för att se om jag saknar honom och fortfarande är intresserad allt känns så märkligt för jag likeade en video min fd flört hade lagt upp på TikTok i onsdags när han inte verkade må så bra och då blev jag blockad sen dagen efter så kontaktade hans kompis mig det känns för planerat alltihop för att det bara skulle vara en slump att hans kompis kontaktade mig jag är övertygad om att min fd flört är inblandad i det här på nåt sätt men fattar isåfall inte varför han vill veta hur jag mår och om jag är kär i honom han har ju börjat träffa nån annan dock vet jag inte om dom träffas längre men om han träffar henne så borde han väl inte tänka på mig
    Varför skulle din flört göra så? Det är väl inte snällt mot någon ? 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-22 14:17:48 följande:
    Ja inte vet jag det får du fråga min flört om
    Fast du inser att din flirt inte bett sin kompis höra av sig till dig för att kolla av vart du står va? 

Jag har en kompis som beter sig såhär. Analyserar fram att killar är intresserade.
    .

Vi kallar det mia och klara syndromet 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-22 17:00:57 följande:
    Varför skulle han inte ha gjort det ?! Varför skulle annars hans kompis ha kontaktat mig och frågar massa frågor om honom ? Och dessutom hur skulle hans kompis ha kunnat hitta min profil om han inte vem jag är ? Uppenbarligen måste min flört ha sagt nåt om mig och sagt mitt användarnamn och sen har väl hans kompis sökt på mig mitt användarnamn på snapchat står inte på fb, Instagram eller tiktok eller på nåt annat ställe
    Varför kontaktar inte din flirt dig?

Han ber sin kompis istället och kompisen skickar och vill ha snusk i samma ärende??

Logik 
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-22 17:27:44 följande:

Hur hade ni själva som ifrågasätter om min flört har varit inblandad i varför hans kompis kontaktade mig och frågade saker om min flört och ville ha bilder från mig m.m reagerat ifall nån ni hade haft nån flirt/förhållande/kk whatever med om dens kompis som ni inte känner överhuvudtaget eller har träffat plötsligt kontaktar er och skulle fråga vad ni har för känslor för personen ni har haft en relation med och frågat om bilder m.m ?? Ni hade nog också tyckt att det var ganska skumt och obehagligt 

Nu vill jag kbte att du tar illa upp, men du måste inse sitt värde och sluta med detta drabbel. 

Träffa en kille som vill något vettigt. Både din flirt och hans kompis är bara ute efter nått att runka till. Vespar dig det. Va bättre än så. Du vill ha mer än så. 
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Hmm..,,) skrev 2025-10-22 18:38:39 följande:
    Japp, det är garanterat så och definitivt inget annat.

Varken den sk "flirten" eller kompisen vill nåt mer än ha nåt tillgängligt och gratis att tramsa med och få bilder m.m av. Tror du kompisen hade velat ha bilder av/på dig om hans kompis hade minsta intresse av dig?

Anonym (elsa) sa något väldigt roligt som passar perfekt här "mia och klara syndromet" Skrattande
    Ja jag tycker "mia och klara syndromet" passa in. Viljan styr
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 02:05:12 följande:
    Det kanske jag gör men det är ingen annan jag som har med det att göra isåfall det är mitt liv och jag gör vad jag vill med det det enda jag ville med denna tråd var ifall nån hade nån ide om varför hans kompis kontaktade mig för det var väldigt märkligt att hans kompis kontaktade mig och jag står fortfarande fast vid att jag är bombsäker på min flört är inblandad i det här oavsett om han har blockat mig överallt eller inte
    Varför startar du en tråd och frågar när du redan sitter på ett bombsäkert svar själv? 

Ingen här har svarat som det passar dig och då blir du typ irriterad ? Ska vi svara det vi inte tror för att det är det som du vill höra?
  • Anonym (Elsa)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 13:16:53 följande:
    Ja och vad spelar det för roll ? Den vet uppbarligen mer om han och mig än vad du vet iaf 
    Ja men vad bra! Då vet du nu att din flirt bett sin kompis skicka till dig och be dig om nakenbilder. 
    Din flirt är en hyvens kille och är förmodligen kär i dig. Det är därför han gör så. 

Nu är gåtan löst och du har fått det svar du slitit med att få. Logiken är solklar. Din flirt vill förmodligen att du kontaktar honom. Det är hans strävan med detta. 

Killar brukar vara lite komplicerade och gå lite omvägar. 
  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Hmm..,,) skrev 2025-10-23 13:55:02 följande:
    Du vet tydligen inte att chatgbt alltid svarar det svar  man VILL ha, det betyder ingenting. 

Eller så har 'elsa' och ai roboten rätt och din f.d flirt är jättekär i dig och väntar på att du hör av dig? 

Vem vet...
    Ja men detta är helt solklart tycker jag. Har han blockat så vill han nog att Amandis åker hem till honom. Solklart. Killar brukar göra så när dom inte vet hur dom själva ska ta kontakt. 

Spelar ingen roll att man skriver vad man tror inte denna tråd. Hör för man ljuga TS lycklig. 
Svar på tråden Varför kontaktar hans kompis mig ??