Inlägg från: Anonym (Hmm..,,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm..,,)

Varför kontaktar hans kompis mig ??

Han vet troligen att du gärna skickar nakenbilder och är naiv samt lättlurad. Han driver med dig tror jag.

Din f.d flirt har du som du själv vet HELT förstört vidare kontakt med pga det sinnessjuka du gjort. Han vill med största sannolikhet aldrig mer ha med dig att göra men har kanske berättat om att du gärna skickar bilder eller nåt. OM de ens har pratat alls eller om det bara är en slump. Din f.d flirt har garanterat (100%) inte sagt några trevliga saker om dig i så fall.

Kul att du redan stalkat den mannen också.

• Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-20 22:35:00 följande:
    Nej jag skickar inte nakenbilder till vem som helst då ska dom förtjäna det först och jag är inte naiv och lättlurad.

Ja vi får väl som sagt se.

Haha jag har inte stalkat hans kompis det var hans kompis som kontaktade mig från ingenstans.
    Hur hittade du att han kommenterat bilder på din förra flirt och att han är gift? Att de ens (möjligen?) känner varandra? Skrev han att han känner din förra flirt och att han är gift?

Försök att INTE kontakta hans fru nu bara, klarar du det tror du?
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-21 13:37:01 följande:
    Ja jag svarade ju för att jag var nyfiken jag är inte intresserad av hans kompis överhuvudtaget och tänkte inte skicka avklädda bilder till hans kompis iaf. Varför skulle han visa för min flört och retas med honom ?? Finns väl ingen anledning min fd flört skulle väl ändå inte bli svartsjuk eller bry sig för han skrev ju för några veckor sen att han hade börjat träffa nån men vet inte hur det har gått mellan han och den tjejen det kanske bara blev en kort fling mellan dom jag har ingen aning
    Inte för att göra honom svartsjuk, det skulle han såklart inte bli. Men OM du skickat bilder så hade han troligen berättat och kanske även visat och de skulle troligen skratta åt det. (På din bekostnad tyvärr, alltså åt dig)
  • Anonym (Hmm..,,)

Om det var så era s.k konversationer såg ut så är det ju helt uppenbart att han bara kontaktar dig när han är kåt, NOLL intresse av just dig - du kunde vara precis vem som helst (typ sexchatlinje, men du är GRATIS)

Personligenhade jag blivit både förbannad och extremt äcklad om en människa JAG ALDRIG ENS TRÄFFAT skulle skriva sådär! 

Vad man skriver med nån man har en relation med är en helt annan sak dock.

• Anonym (Hmm..,,)
    Anonym (Elsa) skrev 2025-10-21 19:13:08 följande:
    Okej, men jag tycker du ska satsa på att träffa någon på riktigt istället. Någon som är lite gullig mot dig. 

Skriva snusk är många killar bra på. Är helt okej sålänge man är med på det men du verkar fått lite mera känslor än så, så var rädd om dig 
    Det är det enda "felet", killarna snuskar sig bara helt oseriöst medan ts tyvärr tror på allvar att killarna vill träffas, börja dejta och ha en relation med henne. Det är när det går upp för ts att killarna inte vill (eller nånsin velat det) blir hon helt förkrossad.
    Det är tragiskt och verkar hända med kille efter kille....
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-21 19:45:46 följande:
    Du vet ingenting om mig eller mina relationer och vad som har hänt eller inte
    Jag vet det du utförligt har skrivit om dina 2 senaste chattkompisar och där följde nästan exakt samma scenarie. 
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-22 12:26:34 följande:
    Det skulle inte förvåna mig om min fd flört var gett sin kompis i uppdrag att kontakta mig och fråga saker som : hur mår du ? Är du kär i honom ? Kan jag få se bilder på dig ? Tror som flera har sagt att min fd flört testar mig för att se om jag saknar honom och fortfarande är intresserad allt känns så märkligt för jag likeade en video min fd flört hade lagt upp på TikTok i onsdags när han inte verkade må så bra och då blev jag blockad sen dagen efter så kontaktade hans kompis mig det känns för planerat alltihop för att det bara skulle vara en slump att hans kompis kontaktade mig jag är övertygad om att min fd flört är inblandad i det här på nåt sätt men fattar isåfall inte varför han vill veta hur jag mår och om jag är kär i honom han har ju börjat träffa nån annan dock vet jag inte om dom träffas längre men om han träffar henne så borde han väl inte tänka på mig
    Frågade kompisen om du är kär i din f.d flirt?
  • Anonym (Hmm..,,)
    Anonym (Cc) skrev 2025-10-22 14:20:41 följande:

Om din fd flört vill ha kontakt  med dig så har han ju ingen anledning att blocka dig på TicTok. Det skulle ju vara jättekonstigt.

Du är blockad på fb, på snap, garanterat på sms och nu även på tiktok, ändå tror du att han vill ha dig på nåt vis?
    Mycket märkligt av dig, hur tydlig behöver han vara så att du förstår? Hur mer tydligt kan det bli?
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-22 15:06:36 följande:
    Ja men han har ju bara blockat just nu för att han är feg och inte orkar ha diskussioner . Jag är ganska så säker på att han kommer höra av sig förr eller senare när han har slutat sura för jag känner honom tillräckligt bra för att veta hur han är. Han har hållit på såhär flera gånger i flera år och betett sig på samma sätt varje gång uppenbarligen så kan han inte hålla sig borta från mig fast vi har bråkat genom åren så han känner väl attraktion och intresse för mig på nåt sätt iaf annars skulle han ju kunna kontakta vilken random tjej som helst men tydligen så har han ju tänkt på mig genom åren även när vi inte har haft någon kontakt i våras skrev han ju till mig och då hade vi inte haft nån kontakt sedan 2019
    Ändå har ni aldrig träffats, säger inte det dig nånting?
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-22 16:58:24 följande:
    Ja och skälet är väl att han inte kan hantera sina känslor när det blir för seriöst för han är rädd för att bli spead
    Men jösses.... för seriöst??? Vilka känslor? Han verkar vara ganska rejält förbannad på dig - med all rätt!
    Nu måste du väl ändå skämta? Detta kan du på riktigt inte tro? Vet inte vad "spead" betyder? 

Men nej, seriöst ser han det absolut INTE när det gäller dig, det vågar jag faktiskt nästan lova.
    Ingen, verkligen INGEN normalfuntad kille skulle sexchatta på det sätt ni gjort med någon han är seriöst intresserad av när ni aldrig någonsin ens har träffats.

Vore han det minsta intresserad av att träffa dig så hade ni självklart redan gjort det. Så något intresse finns det tyvärr inte från hans sida. Däremot är du lättillgänglig och gratis när han vill porra lite.
  • Anonym (Hmm..,,)
    Anonym (på dig däremot...) skrev 2025-10-22 18:27:00 följande:

"Din" "flört" har skvallrat om att du är lätt att få bilder av och alltid redo för lite skärmsex. Ah. 

Japp, det är garanterat så och definitivt inget annat.

Varken den sk "flirten" eller kompisen vill nåt mer än ha nåt tillgängligt och gratis att tramsa med och få bilder m.m av. Tror du kompisen hade velat ha bilder av/på dig om hans kompis hade minsta intresse av dig?

Anonym (elsa) sa något väldigt roligt som passar perfekt här "mia och klara syndromet" Skrattande
  • Anonym (Hmm..,,)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-10-23 10:13:36 följande:

Nu är bilden på er sexchatt försvunnen så jag kan inte kommentera den, men det verkar som om de retas med dig

Det är till 100% så att de driver med ts. OM det är den s.k "flirten" som sagt nåt om ts så är det med största sannolikhet inga snälla/trevliga ord. Snarare som nån annan skrev typ "henne kan du sexchatta med och få nakenbilder ev enkelt och gratis... hö hö hö.."
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 12:47:42 följande:
    Chatgbt?
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 13:16:53 följande:
    Ja och vad spelar det för roll ? Den vet uppbarligen mer om han och mig än vad du vet iaf 
    Du vet tydligen inte att chatgbt alltid svarar det svar  man VILL ha, det betyder ingenting. 

Eller så har 'elsa' och ai roboten rätt och din f.d flirt är jättekär i dig och väntar på att du hör av dig? 

Vem vet...
  • Anonym (Hmm..,,)
    Amandis000 skrev 2025-10-23 15:25:40 följande:
    Ja men förtillfället så är han omöjlig och tjurskallig för att jag får några veckor sen sa åt honom att han inte behövde komma tillbaka igen om han lämnade igen för jag var just då arg och ledsen för att han har kommit och gått fram och tillbaka flera gånger sen blev han tydligen tjurskallig för att jag blev sur på honom och sen blockade ju han mig på fb
    Han är troligen less på dig och förbannad för att du helt utan anledning kontaktar hans kompis. För det är verkligen ett sjukt beteende.
Svar på tråden Varför kontaktar hans kompis mig ??