Inlägg från: Anonym (Lemur Larsson) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lemur Larsson)

Kan vara utan PIV-sex

Min fru har fått strålbehandling i underlivet, vilket lämnade brännskador och ärrbildning. Det gör att hon inte njuter som förr av PIV.

Vi inleder alltid med oralsex i en 69, sen ligger jag sked bakom henne, och har samlag mellan hennes hand och skåran, och en liten stund PIV om än inte så djupt. Jag njuter oerhört av det, och det vet hon och vill ge mig det.

Sen avslutar vi med våra respektive leksaker som får båda att komma. Samtidigt smeker vi varandra över hela kroppen.

Närheten är det viktigaste, tror jag. För båda.

• Anonym (Lemur Larsson)
    Anonym (Hahahahaha) skrev 2025-10-20 15:05:55 följande:
    Men sluta, du har väl gått ut mellanstadiet? Det heter samlag och inte PIV. Penis går inte in i kroppsöppningar vid oralsex. Men du skojar väl, hoppas jag.
    Samlag kan gå till på olika sätt. Man är i lag med varandra, tillsammans.
    Jag frågade AI. 

"Samlag är en sexuell aktivitet där två eller fler personer har könsumgänge. Termen kan syfta på vaginala, anala eller orala sexuella handlingar. Inom juridiken kan även andra jämförbara handlingar räknas in."
  • Anonym (Lemur Larsson)
    Anonym (Hahahahaha) skrev 2025-10-20 16:06:57 följande:
    Nej, det är inte benämningen av samlag och det vet du också. I så fall är ju även att fika med varandra ett samlag.

Ett samlag är pentration av penis, hur mycket du än försöker vrida och vända på orden. Att AI snurrar in sig på juridiken är ju något helt annat, nämligen att våldtakt kan omfatta annat än samlag. Men visst, gå runt och kalla det PIV du. Vi säger så.
    Ett samlag kan även vara oralt eller på annat sätt. Så säger olika källor på nätet, det finns alltså lite olika definitioner.

Wikipedia: "även analsex och oralsex är varianter av samlag."

Men du låter som om det bara är du som vet, och att alla andra har fel. Vara lite mer ödmjuk, kanske. Eller är det en alltför provocerande tanke?
Svar på tråden Kan vara utan PIV-sex