Varför sånt motstånd bland män när äldre kvinnor söker yngre män?
Därför att det är en norm, av biologiska skäl, att kvinnan ska vara yngre än mannen
Därför att det är en norm, av biologiska skäl, att kvinnan ska vara yngre än mannen
Tråden är snart 2h gammal och inte en enda tumme upp/ner. Inga arga inlägg.
TS får nog inse att det inte är så stor grej.
Jag tyckte att det var rätt trevligt att som 20-årig grabb få till det med en 45-årig kvinna. När jag själv börjar närma mig den åldern så börjar jag ifrågasätta det hela eftersom jag aldrig skulle kunna ligga med någon som åldersmässigt skulle kunna vara min dotter. Det är dock mina preferenser och jag dömer ingen.
Så länge båda gör det av egen fri vilja och mår bra av det så kör för sjutton. Bara trevligt. Kan säga att det var en rejäl egoboost för mitt sexuella självförtroende och jag lärde mig en hel del. Äldre kvinnor knullar dessutom så jädra mycket bättre!
Har aldrig hört talas om att män skulle ha problem med det. Gissar att TS bara vill skapa uppmärksamhet om något som inte är en realitet.
Jag brukade inte vara motståndare till det men jag har blivit det. Har en vän med mycket yngre sambo och hon gnäller hela tiden på att han är så omogen. Newsflash: 24 åriga killar är omogna.
De har varit ihop i 5år nu och tanten (46) har gnällt över honom i 5 år.