• Anonym (Mvh)

Hur blir man bra på att slicka?

Hjälp mig, hur blir man bra på att slicka? Förstå mig rätt, jag vill utvecklas och kunna ge henne mer och bättre njutning men undrar hur jag gör? Är det dialogen och kommunikationen som är viktigast? 

Om hon känner sig lite obekväm att berätta vad som är skönt och inte, vad kan jag själv göra? Vad kan jag träna på? Vilka signaler ska jag lyssna på? 

Shoot, ge mig dina bästa tips - både som ger och får! 

• Svar på tråden Hur blir man bra på att slicka?
  • Anonym (X)

Vad är fel med hur du gör nu? Njuter hon inte?

• Anonym (Hasse)

Låt henne inte någon gång misstänka att du gör det för hennes skull och vill få det överstökat utan du gör det för att du vill..
    Annars alternera slicka försiktigt med knapp beröring och slicka djupare mer ingående kyss henne i ljumsken och självklart på klitoris men inte enbart..Var lyhörd hon låter dig veta vad som känns bra

• KåtBocken

Du ber din partner att styra dig med kommandon.

T.ex. Höger upp, Längre ned, Hårdare, Mjukare

etc.

• Anonym (Bi)

Fokusera på klitoris från ovansidan. Underifrån kan vara obehagligt. Sug gärna fast lite och gör samma sak många gånger utan pauser.

• KimLinnefeldt

Slicka alfabetet... A... B... C... etc och sen från början igen. Löst, lösare än du tror.

Och njut av det, njut av smaken och doften och att hon blir kåt.

• Anonym (Bruden)

Lyssna/känn in hennes reaktioner, klart viktigaste rådet. Du borde märka det idag?

Resten av råden om olika tekniker är ju intressanta för att ge inspiration men det finns lika många olika varianter vad kvinnor gillar som det finns kvinnor ungefär. Det som är rätt generellt är att gör inget för hårt, ett fel män genomgående gör. För löst är väldigt mkt bättre än för hårt, hon kan alltid pressa ditt huvud hårdare mot sig om så skulle vara.

Ni som säger att man ska prata under tiden, hur har ni tänkt er det? Värsta buzzkillern förutom liksom "ja där! Fortsätt så". Slicka i ljumsken under tiden, nej. Bara som en del av edging då när man inte vill att hon ska komma redan eller innan.

• Anonym (Bing Knotte)

De fyra kvinnor jag gett oralsex har alla fått multipla orgasmer och fungerat i princip likadant.

1) Jag älskar att slicka och det märker de

2) Förutom lite kyssar längs låret och könet så använder jag annars i stort sett en teknik 
    3) Och det är att slicka i cirkel runt klitoris. Ibland större cirklar mjukare och ibland mindre rakt på utifrån var hon är i orgasmcykeln. Hon ligger alltid på rygg 
    4) Sen håller jag normalt mina händer längst hennes sidor så att hon oftast kan hålla sin hand i min och används handen för att signalera. Ju hårdare hon knyter den och drar i min arm ju närmre explosion är hon. Genom kopplingen hand till hand "talar" vi med varandra 
    5) Och när hon kommit är det ändå hon som ska ha after care för det är hon som blottat sig och sin njutning och gett sig till mig. Så hon behöver en bröstkorg att vila mot och kli i håret. 
Svar på tråden Hur blir man bra på att slicka?