Inlägg från: Anonym (Könsvårtor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Könsvårtor)

Kondylom!!

Jag har nyss fått veta att jag har kondylom och jag tycker att det är jätte äckligt och vet inte hur jag ska tänka.

Barnmorskan sa att det var väldigt lite könsvårtor och att majoriteten av dom var inuti mig och att det var svårt att bedöma men jag känner mig ju äcklig och vill inte ligga med min kille nu. 

Just nu försöker jag ta reda på när jag kan ha blivit smittad och av vem och jag undrar om inte tidigare barnmorskor bör ha reagerat då jag alltid ber de att kika lite extra just för att det är svårt att undersöka sig själv där nere men ingen har någonsin sagt något.

Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta från det man blir smittad till det att det bryter ut?

Är det säkert att ha oskyddat sex med pojkvännen?

Hur länge brukar det ta innan det läker ut av sig själv?

Är det värt att försöka behandla?

• Svar på tråden Kondylom!!
  • Anonym (Könsvårtor)

Jag har självklart informerat killen och bett han testa sig men hur vet jag när de har läkt då jag inte kan se dom? Ska jag börja gå till barnmorskan en gång i månaden?

Sen känns det överlag väldigt äckligt att ha sex just nu eftersom det känns som att det kommer att spridas om han stoppar sina fingrar i mig och så... 

Barnmorskan sa att dom var inte såriga eller öppna eller nånting så det var okej att vara fortsätta som vanligt och jag kunde ta bort dom av kosmetiska skäl men annars skulle de försvinna av sig självt, men jag vill ju inte riskera att de går sönder och börjar infektera killen..

Svar på tråden Kondylom!!