"orgasm som orgasm"....eller?
En fråga ställd till kvinnorna här!
Ni som brukar få orgasm när ni har sex. Är ni nöjda med att ni får orgasm (eller orgasmer) eller vill helst att orgasmen är så stark, så intensiv eller så lång som möjligt? Alltså...försöker ni själva att hitta sätt att förstärka er orgasm eller vill ni att er partner skall förstärka den...eller räcker det med att ni "bara kommer"?
Jag har funderat lite själv (jag är man) på mina egna orgasmer. Jag behöver inte alltid komma men när jag gör det så räcker det att jag "bara kommer". Jag är inte speciellt intresserad i att försöka utveckla min orgasm. Jag vet att det finns tekniker m.m. som gör att även orgasmen för oss män kan bli mer intensiv. Som exempelvis prostatamassage. Men det har aldrig varit något som intresserat mig. Min fru frågar ibland om hon kan göra något mer än det hon gör och jag brukar säga att det räcker så bra. Och det gör ju det.
Men hur ställer ni kvinnor här på forumet till er orgasm? Räcker det med att ni "bara kommer"...eller vill ni, och försöker ni, ta det till högre nivåer?