Fick huset äggat i natt - så sinnessjukt jävla förbannad!
Om du inte redan har gjort det så ta bilder på skadegörelsen och skicka det till ditt försäkringsbolag så att du kan få ersättning.
För det här är inte bus,det är vandalisering/skadegörelse.
Om du inte redan har gjort det så ta bilder på skadegörelsen och skicka det till ditt försäkringsbolag så att du kan få ersättning.
För det här är inte bus,det är vandalisering/skadegörelse.
Ägg är det värsta jag vill tappa på golvet, och för det är satans jobbigt att få upp igen.
 Men stekspade/degskrapa och papper på andra sidan gör det lite enklare.
En sak är säker dock, detta var inget bus eller godis oavsett hur mycket epic vrider och vänder på sig.
 Och för den vitala delen saknas och frågan "Bus eller godis?".
Tappade ägg på golvet är svåra ta upp, så väl som att städa av det från husväggen.
 Det var precis inget mer än så.
Det var ingen halloween, då ingen fråga om bud eller godis kom.
 Varför halmgubben vandaler kommer är väldigt underhållande att du inbillar dig är ett argument för något.

Jojo, men så fort jag tänkte ägg, så tänkte jag på hur irriterande det är att ta ppa på golvet och hur jobbiga äggen är.
 Och givetvis på en vägg och kanske svårare att ens komma ut, så blir det knappast lättare och säkerligen många fler än än två som det varit som värst för en annan.
Jag vet inte, det är något som inte står rätt till med den användaren, och slutar aldrig med såna.
 Först påstod den att det var på halloween och fast vi inte ens vet detta, mer än att TS vaknade på morgonen sen och dådet var då redan slut först och då betyder det kan varit den 30e också.
Vet du att den en gång påstod att COVID-19 vart MYCKET mer smittsamt än vattkoppor, och detta fast än vattkoppor har nästan x10 högre R0-tal och detta som utbildad inom sjukvårdsområdet.
 Och det är bara en i en lång rad av konstigheter där.
Hade du oturen att det var dåliga ägg också?
 För känner lukten i näsan nu när jag pratar om det, och det låter som de hade gjort det bra värre.
Ägg är fascinerande när det kommer till städa upp dom helt klart och hur jobbiga de är att få bort, tom på ett helt vanligt slätt golv.
                    Tack och lov så har vi inte haft besök från nån under Halloween.

Det är jag redan med på, undra mest hur illa det var utöver själva äggen.
Det har hänt en del i mitt bostadsområde. Inte äggning, men det har kastats sten på fasader och sparkats. Saker har gått sönder. Vi har en community på Facebook där vi tar upp sånt här bl.a och det verkar ett gäng ungdomar, säkert under 15 år. I gruppen uppmanar vi föräldrar att ha koll på sina barn.