Inlägg från: Anonym (a,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (a,)

Borde sexforumet stängas?

Jag kan rösta för att stänga ner hela FL pga deras knappt befintliga moderering men just sexforumet bryr jag mig inte om.

• Anonym (a,)
    Anonym (Kolla inte) skrev 2025-10-31 21:13:42 följande:
    Varför hänger ni här om ni ogillar det så mycket? 
    Spenderar några få min här om dagen om ens det pga hur FL sköter forumet. Man måste inte älska ett forum för att vara här och för att tycka att forumet är något av sämst skötta som jag mött (dra inte in FB nu). 
  • Anonym (a,)
    Anonym (hahaha) skrev 2025-11-02 07:56:33 följande:

De gamla ökentorra tanterna på FL har inte fått kuk på flera år, och klarar därför inte av att läsa om andra människors sexliv.

Naturligtvis ska sexforumet behållas.

Om du tror att det är problemet så har du mycket att lära om livet. Väx upp.
  • Anonym (a,)
    Anonym (hahaha) skrev 2025-11-02 08:18:36 följande:
    Men det är ju så uppenbart. Det finns så otroligt många bittra medelålders tanter på det här forumet så det är komiskt. Så fort någon pratar sexfantasier eller upplevda sexerfarenheter är de där direkt och hatar.
    Denna tråd är ett typexempel på varför inga vettiga personer är här för att diskutera sex. Konstigt att kvinnor på andra forum är allt annat än FL säger, kan det vara för att de slipper sunkiga kvinnoförnedrande värderingar och faktiskt får vara individer med egna åsikterDrömmer Bara här i tråden är spamkuken och dess vänner väldigt närvarande. Som låtsas så himla dåligt vara tjej...
  • Anonym (a,)
    Anonym (Misogyn?) skrev 2025-11-02 11:12:11 följande:
    Fattar inte varför de inte håller till på Flashback eller varför de inte startar egna forum (det finns ju verktyg för att kunna skapa sådana, gratis t.o.m.). Har de ett sorts behov av att reta upp kvinnor eller elda på könskrig? Går de igång på det?
    Oh. Poängen gick förbi.
Svar på tråden Borde sexforumet stängas?