Inlägg från: Anonym (hahaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hahaha)

Borde sexforumet stängas?

De gamla ökentorra tanterna på FL har inte fått kuk på flera år, och klarar därför inte av att läsa om andra människors sexliv.

Naturligtvis ska sexforumet behållas.

• Anonym (hahaha)
    Anonym (a,) skrev 2025-11-02 08:13:08 följande:
    Om du tror att det är problemet så har du mycket att lära om livet. Väx upp.
    Men det är ju så uppenbart. Det finns så otroligt många bittra medelålders tanter på det här forumet så det är komiskt. Så fort någon pratar sexfantasier eller upplevda sexerfarenheter är de där direkt och hatar.
  • Anonym (hahaha)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 08:22:00 följande:
    Han tror att alla som inte gillar påhittade fjanthistorier om sex är sexlösa själva, bara för att han själv är det. Klassisk incelretorik och logik. 
    Alla gamla kärringar vill få det till att allting utöver missionären är påhittade sexnoveller, då de själva aldrig upplevt något hetare.
  • Anonym (hahaha)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 08:25:37 följande:
    Nej. Sanningen är snarare att alla gamla incelgubbstruttar inte får nåt sex alls och därför känner sig tvungna att söka sig hit för att låtsas att de är casanovor med en massa rövarhistorier om sex, i hopp om att någon ska intressera sig för dem. Detta är det enda uppenbara i frågan.
    Finns säkert en och annan sådan också, men merparten av alla besökare på den här sajten är bittra, medelålders kvinnor som kör IVF.
  • Anonym (hahaha)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 08:50:37 följande:
    Fast du vet ju inget om min bakgrund utefter vad jag skrivit i denna tråd. Alldeles för klent underlag. Vem projicerar? Du och incelgubben som kallar kvinnor för "torra kärringar". 
    Men du känner naturligtvis till våra bakgrunder med dina fördomar?

Det här är ett ökänt kärringforum.
  • Anonym (hahaha)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 09:00:42 följande:
    Det är inga fördomar utan rent logiska slutsatser. Detta är ett forum som riktar sig åt vanliga kvinnor med ett familjeliv. Inte incels som ska härja i sexforumen med sitt trams. Inga normala män går in där och skriver en massa obscent skräp. Normala män hänger inte på kvinnoforum överhuvudtaget.
    Så när du sitter och hittar på är det logik, när andra gör det är det fördomar och fantasier?

Lägg ned.
  • Anonym (hahaha)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-02 09:10:11 följande:
    Du presenterar inget logiskt i dina antaganden så nej, det är inte jag som ska lägga ner. Kvinnor får sex hur lätt som helst, det är allmänt känt om något. Så dina tramsteorier om att kvinnor på forumet "behöver snopp" är rent trams och projiceringar från ditt håll. 

Sanningen är den att det är tvärtom. Vi behöver mindre pådyvlande av sex från incelsen på forumet. Vi blir inte ett dugg imponerade av era påhittade sexhistorier så lika bra att sluta posta dem. Incels har noll värde hos forumets kvinnliga medlemmar ändå. 
    Du vet att många kvinnor i medelåldern inte alls får sex när de vill, va? Men jag orkar inte med din trångsynthet längre.
Svar på tråden Borde sexforumet stängas?