Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

Borde sexforumet stängas?

Mer än gärna. 

• Anonym (Ja)

Snacka om att projicera. Kvinnor kan få sex hur lätt de vill. Det är töntincels som känner sig tvungna att gå in här och fläka upp sina påhittade sexhistorier i  desperata försök att få gensvar. Porrskadade limpdicks som knappt ens kan få upp den längre. 

Kvinnor på forumet har sannolikt redan familjer och partners eftersom detta forum heter FAMILJELIV, och är inriktat främst på familj och graviditet. Det är alla tragiska ensamma runkpellar som hamnat fel, inte kvinnorna. 

• Anonym (Ja)
    Anonym (Kolla inte) skrev 2025-11-02 08:07:28 följande:
    Jag tror att forumet inhyser en och annan gammal vindrickande kattälskande dam , vars största behållning av dagen är att tjivas med någon anonym person på Familjeliv.
    Låter som ännu mer projiceringar. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (a,) skrev 2025-11-02 08:13:08 följande:
    Om du tror att det är problemet så har du mycket att lära om livet. Väx upp.
    Han tror att alla som inte gillar påhittade fjanthistorier om sex är sexlösa själva, bara för att han själv är det. Klassisk incelretorik och logik. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (hahaha) skrev 2025-11-02 08:23:08 följande:
    Alla gamla kärringar vill få det till att allting utöver missionären är påhittade sexnoveller, då de själva aldrig upplevt något hetare.
    Nej. Sanningen är snarare att alla gamla incelgubbstruttar inte får nåt sex alls och därför känner sig tvungna att söka sig hit för att låtsas att de är casanovor med en massa rövarhistorier om sex, i hopp om att någon ska intressera sig för dem. Detta är det enda uppenbara i frågan.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (hahaha) skrev 2025-11-02 08:26:47 följande:
    Finns säkert en och annan sådan också, men merparten av alla besökare på den här sajten är bittra, medelålders kvinnor som kör IVF.
    Trams. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Kolla inte) skrev 2025-11-02 08:43:55 följande:
    En person med ett fungerande och bra familjeliv sitter inte till sent på kvällen och kommer in och skriver på Familjeliv ett antal ggr även på morgonen, som du har gjort. Då har man annat att fokusera på.

Så vem är det som projicerar?
    Fast du vet ju inget om min bakgrund utefter vad jag skrivit i denna tråd. Alldeles för klent underlag. Vem projicerar? Du och incelgubben som kallar kvinnor för "torra kärringar". 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (hahaha) skrev 2025-11-02 08:53:18 följande:
    Men du känner naturligtvis till våra bakgrunder med dina fördomar?

Det här är ett ökänt kärringforum.
    Det är inga fördomar utan rent logiska slutsatser. Detta är ett forum som riktar sig åt vanliga kvinnor med ett familjeliv. Inte incels som ska härja i sexforumen med sitt trams. Inga normala män går in där och skriver en massa obscent skräp. Normala män hänger inte på kvinnoforum överhuvudtaget.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (hahaha) skrev 2025-11-02 09:04:08 följande:
    Så när du sitter och hittar på är det logik, när andra gör det är det fördomar och fantasier?

Lägg ned.
    Du presenterar inget logiskt i dina antaganden så nej, det är inte jag som ska lägga ner. Kvinnor får sex hur lätt som helst, det är allmänt känt om något. Så dina tramsteorier om att kvinnor på forumet "behöver snopp" är rent trams och projiceringar från ditt håll. 

Sanningen är den att det är tvärtom. Vi behöver mindre pådyvlande av sex från incelsen på forumet. Vi blir inte ett dugg imponerade av era påhittade sexhistorier så lika bra att sluta posta dem. Incels har noll värde hos forumets kvinnliga medlemmar ändå. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Kolla inte) skrev 2025-11-02 09:09:29 följande:
    Så du vill ha det på ditt sätt? Folk som inte skriver det du vill ska plockas bort? Inte undra på att det blev ensamt.
    Handlar inte om min åsikt enbart, syns tydligt också med alla nertummar som de värdelösa sextrådarna (skrivna av patetiska incels) får. Det om något borde ge er en hint om att ert trams inte är önskvärt här.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (hahaha) skrev 2025-11-02 09:11:14 följande:
    Du vet att många kvinnor i medelåldern inte alls får sex när de vill, va? Men jag orkar inte med din trångsynthet längre.
    Jo, det få de visst eftersom män inte är särskilt kända för att vara sparsmakade precis. Den enda trångsynta här är förövrigt du själv, eftersom du bara utgår från din egen sexlöshet och projiceringar hela tiden.

Bra, hej då. 
  • Anonym (Ja)
    mammabitch skrev 2025-11-02 09:17:33 följande:

Annat: behåll trådarna  för dem som vill, men skapa ett filter så vi som är ointresserade lätt kan sortera bort runktrådar . Och blocka dem som lägger en sådan tråd i fel kategori.

Bra idé. Vore skönt att kunna logga in här utan att behöva se alla tröttsamma kåta runknisse-rubriker när man scrollar bland trådarna. Man känner inte direkt att man befinner sig på nåt kvinnovänligt forum som det är nu med allt det obscena som (i min mening) inte passar sig på ett familjeinriktat forum.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Misogyn?) skrev 2025-11-02 09:23:16 följande:
    Precis. Det märks också i skillnaden i erfarenheter. Dessa äldre incelgubbar har inget eller väldigt lite erfarenheter av relationer och familjeliv, medans kvinnorna har mycket erfarenhet. 
    Att de känner sig tvungna att lurka in på detta forum med sitt sexbesatta skitsnack säger allt, i princip. Incel så det skriker om det.

Snåla dessutom, då de förväntar sig gratis sexsnack från kvinnliga medlemmar med sina obscena frågeställningar i mången skräptrådar. För snåla (eller panka) för att kunna gå in på ett riktigt sexforum och betala för det. Att försöka använda kvinnliga medlemmar här inne för gratis sexsnack, så bottenlågt som det kan bli. För att inte tala om sjukt respektlöst och misogynt.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Kolla inte) skrev 2025-11-02 11:06:50 följande:
    Vad skulle du då störa dig på? Något måste du ju ha att göra, eller?
    Dum fråga. Det skrev jag ju mer än tydligt i det inlägg du nyss citerade.
Svar på tråden Borde sexforumet stängas?