• Anonym (Hanna)

Nyduschad och ignorerad

Vi har inte haft sex på en vecka. vi är i 30 årsåldern båda två. Jag kommer in i sovrummet nyduschad (och rakad) medan han sitter vid skrivbordet och läser (?)
    han reagerar inte . Jag ligger 30 minuter på sängen .
    förväntar mig inte sex, men iallafall en blick , en smekning eller att uppmärksamheten riktas mot mig iaf 1 minut. 

hur hade i andra män / kvinnor reagerat på följande scenario?
    är vårt äktenskap rent av dött? 

• Svar på tråden Nyduschad och ignorerad
  • TL12

Stackars dig 
    en dröm för många sucktande män 

• Anonym (Man 37)

Det låter såklart väldigt sexig, tror du det finns det någon anledning till att han valde att fokusera på något annat?

• Anonym (Fjärtkontroll)

Det är nog ganska vedertaget och normalt att man ignorerar den som suckande lägger sig och glor i taket när man läser.

• Fjäril kär

Beror ju helt på övrig kontext... 

För en del par skulle detta vara fullkomligt normalt i ett kärleksfullt förhållande med massor av sex i övrigt. Ibland är man inte på topp och det är inga konstigheter. 

Om du på fullt allvar frågar om äktenskapet är på väg utför efter en veckas utebliven  sex så låter det mer som du.är en dramaqueen.    Har det kanske hänt mer? 

• Anonym (Fjärtkontroll)
    jontebula skrev 2025-11-01 23:35:21 följande:

Hade tappat förståndet om jag vore dig..

Allt tyder ju på att det redan har hänt ts?
  • Anonym (Fjärtkontroll)
    Dardi007skane skrev 2025-11-02 00:00:43 följande:

Men en vecka är en vecka ! Ge honom tid... 
    För kort tid att bedöma :)

Du fattar att man kan dö om man ligger stilla utan vätska i en vecka? Ska hon ligga där och beställa hemkörning med sondmatning eller?
  • Dardi007skane
    Anonym (Fjärtkontroll) skrev 2025-11-02 00:02:44 följande:
    Du fattar att man kan dö om man ligger stilla utan vätska i en vecka? Ska hon ligga där och beställa hemkörning med sondmatning eller?
    ok!
Svar på tråden Nyduschad och ignorerad