Vad attraheras ni kvinnor till - fysiskt?
Jag har alltid föredragit mörkare killar, framför allt brunögda. Jag är själv blond och blåögd.
Jag gillar killar som är vältränade, inte för att jag kräver att han ska vara en body builder men jag tycker det är fint att se att han är disciplinerad och tar hand om sig själv. Jag gillar biceps och magrutor men det ska inte vara någon anabola-spännpropp utan det ska bara vara en sak som kommit naturligt av bra kosthållning och regelbunden träning.
Jag har alltid gillat långt (välvårdat) hår på killar också. Kroppsbehåring har jag inget emot, jag tror att jag skulle ha lite svårt för en kille som vaxar bort brösthåret...
Välvårdat skägg är också fint.
Tatueringar har jag alltid varit svag för.
Jag gillar killar som ler och skrattar mycket och framför allt om de har skrattgropar, en surpuppa hade inte gått hem hos mig 
Killar som är lite "surfarkillar", som gillar att vara utomhus, som är sportiga och energiska och glada och dessutom har en fin kropp tror jag skulle vara min typ.
Sen finns det ju så mycket i personligheten som är viktigt men nu var det ju det fysiska vi skulle fokusera på.