Vad attraheras ni kvinnor till - fysiskt?
Jag dras först och främst till manliga män, sådana som har en aura av... auktoritet... kring sig. Känslan av att "med honom är jag trygg, han kommer inte att låta någon skada mig". Och det brukar ju gå ihop med relativt maskulina anletsdrag och kroppar, också.
Jag ser löjligt svensk ut, som sinnebilden av en svenska... fast inte många ser ut så i verkligheten.
Jag kan attraheras av män av alla möjliga raser och nationaliteter, men sedan har jag även ett sunt förnuft. Vilket gör att jag inte skulle inleda något med en man från Afrika eller Mellanöstern hur attraktiv han än vore, som inte är integrerad för fem öre, som kanske vill tvinga in mig och våra eventuella barn i hederskultur när det inte längre finns någon återvändo, eller - värst av allt - som inte älskar mig alls utan bara är ute efter uppehållstillstånd och medborgarskap fortfare och säkrare.
Sådant tycker jag att alla borde akta sig för, man behöver inte låta sig styras av urgamla hormonsystem. Och självklart skulle jag inte ge mig in med en svensk kåkfarare heller, bara för att han är muskulös o.s.v..