• Anonym (GC)

Prostatamassage och strapon

Jag älskar att bli slickad, pullad och gärna påsatt med strapon! Blir hård av att bara tänka på det. Tyvärr är frugan inte alls lika på. För er kvinnor som gillar det, jag behöver tips hur jag kan få med henne? Eller är det bättre att försöka få ok på att få erfara detta utanför relationen? 

• Svar på tråden Prostatamassage och strapon
  • Anonym (Man)

Ja, hade gärna testat bli påsatt med en strapon. Sambon frågade vid något tillfälle om jag skulle vilja testa och jag svarade att jag gärna provar en gång så jag vet vad det innebär. Efter det har det inte hänt något. :\

• Semlisen

Du pratar med din partner om att detta är något som du drömmer om, och att du gärna vill utforska detta med henne. Du förklarar vad det är som tänder dig, vad som känns skönt och upphetsande med akten. Sen hör du hennes sida och tankar om det hela.
    Är hon öppen för att testa, men att hon känner sig osäker och oerfaren så förklara och försäkra henne om att ni gör det tillsammans. Säg att du kommer vara tydlig och berätta hur och vad du vill att hon ska göra om det skulle kännas bättre för henne att få feedback under tiden. 
    Vill hon inte testa så är det tyvärr bara att acceptera att det är så det är, och då får du ju ta ställning till om pegging är viktigare för dig än ert förhållande.

• Anonym (H)

Tror att för många kvinnor känns detta mycket märkligt.. jag tex skulle bli förvånad om min man önskade detta. För mig betyder att män som vill ha en dildo i arslet är antingen gay eller bisexuell. Och det i sig är ju inget fel - men kanske känns fel för en kvinna som tror att hennes man är heterosexuell.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Man)
    Anonym (H) skrev 2025-11-07 22:03:00 följande:

Tror att för många kvinnor känns detta mycket märkligt.. jag tex skulle bli förvånad om min man önskade detta. För mig betyder att män som vill ha en dildo i arslet är antingen gay eller bisexuell. Och det i sig är ju inget fel - men kanske känns fel för en kvinna som tror att hennes man är heterosexuell.

Så ett lesbiskt par kan inte använda en dildo på varandra för då är de egentligen heterosexuell, eller hur menar du? 
  • Anonym (Kräks)

Hade aldrig ens blivit ihop med en fjolla som gillar sånt. Fruktansvärt avtändande och omaskulint. Kräks Män ska bete sig som män och inte feminina bögar med sexmissbruk. De flesta kvinnor blir bara äcklade av såna.
  • Anonym (Oba)

+1. Det är inga vanliga män som gillar detta precis, mest en minoritet av hen-kufar.
    Föredrar själv strejt partner.
  • Motherinlaw
    Anonym (Man) skrev 2025-11-08 06:58:21 följande:
    Så ett lesbiskt par kan inte använda en dildo på varandra för då är de egentligen heterosexuell, eller hur menar du? 
    Exakt min tanke! 
  • Anonym (Man -70)

Jag blir otroligt kåt när frun fingrar mig i stjärten. Men nej tack till att bli "påsatt"

• Anonym (Yes I'm going there)
    Anonym (Oba) skrev 2025-11-08 07:20:30 följande:
    +1. Det är inga vanliga män som gillar detta precis, mest en minoritet av hen-kufar.
    Föredrar själv strejt partner.
    Jag vet rakt av tre gifta heteromän som gillar det utan att vara kufar överhuvudtaget, men de talar typiskt inte om det med stissiga bögfobiker, givetvis.

Ni får leva utan ert livs bästa orgasmer, det stör ju inte dem liksom.
Svar på tråden Prostatamassage och strapon