Inlägg från: Anonym (Oba) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oba)

Prostatamassage och strapon

Anonym (H) skrev 2025-11-07 22:03:00 följande:

Tror att för många kvinnor känns detta mycket märkligt.. jag tex skulle bli förvånad om min man önskade detta. För mig betyder att män som vill ha en dildo i arslet är antingen gay eller bisexuell. Och det i sig är ju inget fel - men kanske känns fel för en kvinna som tror att hennes man är heterosexuell.

+1. Det är inga vanliga män som gillar detta precis, mest en minoritet av hen-kufar.
    Föredrar själv strejt partner.
  • Anonym (Oba)
    Anonym (Yes I'm going there) skrev 2025-11-09 17:28:15 följande:
    Jag vet rakt av tre gifta heteromän som gillar det utan att vara kufar överhuvudtaget, men de talar typiskt inte om det med stissiga bögfobiker, givetvis.

Ni får leva utan ert livs bästa orgasmer, det stör ju inte dem liksom.
    Ni tillhör en minoritet av avmaskuliniserade hens med andra ord. Och nej, tror knappast att kvinnor vill vara gifta med såna så. Påhittad historia. 
  • Anonym (Oba)
    Anonym (Aaa) skrev 2025-11-10 17:38:33 följande:

Nu så är jag visserligen inte gift man jag har min kvinna ser mig som Hetro även om jag tycker om när hon leker med min röv. 

Du förstår det är ju med en kvinna som leker med min röv

Nej, dina rövarhistorier ger jag inte mycket för. Ingen vill leka med din gorillahåriga stinkring.
  • Anonym (Oba)
    Anonym (Yes I'm going there) skrev 2025-11-10 19:16:38 följande:
    Jag är kvinna och råkar kunna prata öppet med mina manliga vänner.

Du har noll verklighetsförankring och är pryd.
    Nej och nej. Finns inga normala kvinnor som pratar om sånt med sina vänner. Det är liksom en privatgrej och dessutom smutsigt och äckligt.

Nej, det är du och dina fjolliga önskedrömmar som totalt saknar verklighetsförankring. Inte vi normala som äcklas av sånt smuts.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Oba)
    Anonym (Yes I'm going there) skrev 2025-11-10 19:45:16 följande:
    Det finns forskning om detta men du klarar nog inte av att läsa den, så jag avstår.
    Nej, det finns det inte. Det är en avart och en avvikelse som sagt. Inget som normalfuntade skulle komma på tanken att göra ens.
    Anonym (Aaa) skrev 2025-11-10 23:40:18 följande:
    Då får jag då vara avikande för det är jävligt gött när min kvinna tar mig med en strapon :)
    Du och dina fantasifoster är avvikande. Nån verklighet rör det sig icke om.

Svar på tråden Prostatamassage och strapon