Anonym (Jag) skrev 2025-11-07 15:15:05 följande:
Om du inte väger typ 300 kg tror jag inte att ditt utseende gör det omöjligt för dig att träffa någon , så länge du är ren och fräsch och klär dig ok och är snäll och trevlig.
Det kanske inte är lika lätt som när man ser bra ut (om du verkligen inte gör det, det vet jag ju inte)... Men har du sett hur folk ser ut i allmänhet haha? Jag har fyra barn och har gått på ett antal föräldramöten, skolavslutningar , mammagrupper , öppna förskolan osv osv och jag kan ju säga att även en del riktiga träsktroll lyckas med att skaffa partner och barn😅 Du måste kanske inte ha en tjej som är en 10-poängare. Och har du hyfsat bra med pengar borde det ju gå ändå.
Har du försökt i verkligheten också? Kanske testa någon aktivitet där du träffar folk.. Annars som sagt kanske fundera på att vara medförälder med någon ensam kvinna eller lesbiskt par.
Jag är normalviktig, typ det jag är mest nöjd över med mig själv. Men jag har ett väldigt pojkigt utseende. Är 38 men ser ut som typ 25. Jag ser många gymnasieelever som är större än mig i kroppen tragiskt nog.
Och ja jag vet att det finns riktiga träsktroll med flickvän. Men de brukar ändå ha lite manliga attribut. Träsktroll är ofta stora i kroppen som Shrek.
Jag har försökt i verkligheten också men numer kommer jag inte i kontakt med så många singlar som när man var yngre och när jag var yngre gick det inte bra. För när jag var 25 såg jag typ ut som 17 eller något.