Anonym (xxx) skrev 2025-12-21 22:31:00 följande:
Men SLÄPP Tiktok! Det är för småtjejer, du kommer aldrig att hitta någon där.
Nej lesbiskt par tror jag inte heller på. Det skulle ju bli jättekonstigt! Klart att du ska ha ett normalt förhållande med dina barns mor, i alla fall i det första läget. Sedan finns det ju aldrig några garantier.
Som jag har skrivit till dig förut, så är du i precis rätt ålder för många barnlösa kvinnor som desperat letar efter någon att skaffa barn med. DET borde du utnyttja, genom att mycket klart göra klart att du vill ha barn nu snart. För dessa kvinnor råkar ofta ut för män som inte kan bestämma sig, som säger att dom vill ha barn - fast "sedan". Och under tiden går hennes sista fruktsamma år förbi.
Det är absolut inte bara barn/ungdomar där, även fast det kanske är den stora gruppen. Ja om jag hittade en tjej så hade jag nog berättat om att jag är sugen på att komma igång direkt.
Grässtrå77 skrev 2025-12-22 21:47:42 följande:
Börja träna något i en förening där kvinnor och män tränar tillsammans. Inte för att du ska hitta kärleken där, men för att få till ett naturligt umgänge med kvinnor, om det inte är så att du har kvinnliga vänner.
Lägg till styrketräning så du blir lite mer nöjd över ditt utseende.
Ja jag har faktiskt funderat på att komma igång med något på riktigt. Klättring verkar faktiskt intressant. Hur andelen män och kvinnor är där har jag däremot ingen aning om.