Min man puttade mig
Min man har aldrig varit aggressiv , dock har vår relation spårat ur med konflikter som vi aldrig löser p g a han har ett flyktbeteende.
Häromkvällen sa han att om det inte passar kan jag skaffa en annan man, sen gick han och la sig i soffan.
jag gick in i vardagsrummet och vägrade gå därifrån , för man kan inte häva ur sig vad som helst och sedan bara fly situationen. Plus väldigt triggande att han lägger sig i soffan vilket han alltid gör när det bli problem mellan oss vilket får mig att känna mig övergiven.
då puttade han mig genom hallen och kastade mig i sängen. Och gick den tillbaks till soffan. Och det kändes väldigt kränkande. Enl honom gjorde han det för vår son 5 år var rädd för mig(tyvärr var han med då detta hände). Sen sa han då jag konfronterade detta nästa dag att det var mitt fel, och han kommer göra det igen om han upplever att jag är hotfull.
Jag känner mig väldigt ledsen över det här då vi bara dagen innan hade sex , han sa att han älskade mig etc. Sen puttar han mig som att han hatar mig . Jag känner mig förnedrad och väldigt kränkt att han tog i mig på det sättet.
Men han menar på att jag provocerade fram den reaktionen och att det inte var så farligt
Detta har triggat många jobbiga känslor i mig
Jag vill bara skriva om råd
Jag vet att det inte är misshandel etc , men känns som ett stort övertramp