• Anonym (Bm)

Utlösning

Hej! 

Min kille har inte kunnat få utlösning via sex i 5 år, men det funkar via onani. Vi har kollat upp med vården och allt ser normalt ut inget där. Han har även pratat med kurator som är inriktad mycket kring sexologi några tillfällen men slutat efter kanske 4-5 träffar med henne för han säger att han inte får något ut av det. 

Finns det hopp att det kommer funka ? Har ni råd och tips hur jag ska hjälpa han? Är  detta normalt ? Vad mer kan kan göra ? 

• Svar på tråden Utlösning
  • Anonym (Hej TS)

Kan han komma om du gör handarbetet så att säga eller måste det vara han själv? 

Spontan tanke är att han blivit för van vid att vara väldigt hårdhänt vilket vaginalt sex inte kan åstadkomma på samma sätt. 

Jag antar att ni testat att han inte onanerar eller får utlösning på något annat sätt än vaginalt under en längre tid? 

• Anonym (Undrar)

Hut gammal är han? Har han kommit med dig tidigare? Hur har det funkat med tidigare partners? Har du testat suga honom?

• Anonym (?)

Och du är med honom för att?

• Anonym (Bm)
    Anonym (Hej TS) skrev 2025-11-09 08:44:20 följande:

Kan han komma om du gör handarbetet så att säga eller måste det vara han själv? 

Spontan tanke är att han blivit för van vid att vara väldigt hårdhänt vilket vaginalt sex inte kan åstadkomma på samma sätt. 

Jag antar att ni testat att han inte onanerar eller får utlösning på något annat sätt än vaginalt under en längre tid? 

Det måste vara han själv, annars funkar det inte. Vi har varit tsm k 5 år och enda sättet han kan komma när
    han själv onanerar. 
  • Anonym (Bm)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-11-09 09:31:46 följande:

Hut gammal är han? Har han kommit med dig tidigare? Hur har det funkat med tidigare partners? Har du testat suga honom?

Han är 35år. Nej under
    vårt 5 års förhållande har han inte kommit en enda gång med mig.  Tidigare partner har det funkat, han har två barn sen innan.  Jaa, jag kan hålla på hur länge som helst utan att han kommer direkt då utan han måste själv onanera för att komma under avsugningen också. 
  • Anonym (Bm)
    jontebula skrev 2025-11-09 10:19:44 följande:

Tar han mediciner?

Inga mediciner. han tränar och är aktiv. 
  • Tukt

Inte så konstigt att han inte kommer, när det tycks blivit en låsning. Sluta gör så stor grej av det, så är det större chans att det löser sig.
    .

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Bm) skrev 2025-11-09 11:25:34 följande:
    Han är 35år. Nej under
    vårt 5 års förhållande har han inte kommit en enda gång med mig.  Tidigare partner har det funkat, han har två barn sen innan.  Jaa, jag kan hålla på hur länge som helst utan att han kommer direkt då utan han måste själv onanera för att komma under avsugningen också. 
    Har andra män kunnat komma med dig?
  • Anonym (Bm)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-11-09 14:55:13 följande:
    Har andra män kunnat komma med dig?
    Jaa, jag har också ett barn. 
Svar på tråden Utlösning