Anonym (Malmö) skrev 2025-11-09 19:12:52 följande:
Min man har haft också haft problem med både utlösning och kunna behålla stånden, något han hade problem med långt innan vi träffades men aldrig kollat upp innan. Alla prover vad bra, han pratade med en sexolog men tyckte inte heller det hjälpte.
Jag har i perioder ifrågasatt om det är jag som är problemet, men på sättet hur han är så märker jag att han är galen i en. Men tror det va för mycket press från hans sida. När vi börja prata om att vi ville ha barn tillsammans så märkte jag att det blev betydligt värre med allt men en dag så blev jag gravid, vi har nu gått halvvägs in i graviditeten och det har blivit som natt och dag, han kan nu komma flera gånger under sexet och man märker att pressen han upplevt innan är borta.
Din kille kanske känner enorm press, vilken byggs upp mer och mer för att han inte kommer.
Försök njuta av varandra och får man en orgasm/utlösning får man se det som en bonus.
Tack för du delar med dig! Hur länge var ni ett par ? Och vad gjorde du som fick honom ?släppa på pressen? jag är också gravid men de blev att han onanera sedan komma in. Och detta gör mig så orolig just nu att hur kommer livet se ut framöver ? hsr su några råd att ge vad jag kan göra ?