Inlägg från: Anonym (Bm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bm)

Utlösning

Hej! 

Min kille har inte kunnat få utlösning via sex i 5 år, men det funkar via onani. Vi har kollat upp med vården och allt ser normalt ut inget där. Han har även pratat med kurator som är inriktad mycket kring sexologi några tillfällen men slutat efter kanske 4-5 träffar med henne för han säger att han inte får något ut av det. 

Finns det hopp att det kommer funka ? Har ni råd och tips hur jag ska hjälpa han? Är  detta normalt ? Vad mer kan kan göra ? 

• Svar på tråden Utlösning
  • Anonym (Bm)
    Anonym (Hej TS) skrev 2025-11-09 08:44:20 följande:

Kan han komma om du gör handarbetet så att säga eller måste det vara han själv? 

Spontan tanke är att han blivit för van vid att vara väldigt hårdhänt vilket vaginalt sex inte kan åstadkomma på samma sätt. 

Jag antar att ni testat att han inte onanerar eller får utlösning på något annat sätt än vaginalt under en längre tid? 

Det måste vara han själv, annars funkar det inte. Vi har varit tsm k 5 år och enda sättet han kan komma när
    han själv onanerar. 
  • Anonym (Bm)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-11-09 09:31:46 följande:

Hut gammal är han? Har han kommit med dig tidigare? Hur har det funkat med tidigare partners? Har du testat suga honom?

Han är 35år. Nej under
    vårt 5 års förhållande har han inte kommit en enda gång med mig.  Tidigare partner har det funkat, han har två barn sen innan.  Jaa, jag kan hålla på hur länge som helst utan att han kommer direkt då utan han måste själv onanera för att komma under avsugningen också. 
  • Anonym (Bm)
    jontebula skrev 2025-11-09 10:19:44 följande:

Tar han mediciner?

Inga mediciner. han tränar och är aktiv. 
  • Anonym (Bm)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-11-09 14:55:13 följande:
    Har andra män kunnat komma med dig?
    Jaa, jag har också ett barn. 
  • Anonym (Bm)
    Anonym (Malmö) skrev 2025-11-09 19:12:52 följande:
    Min man har haft också haft problem med både utlösning och  kunna behålla stånden, något han hade problem med långt  innan vi träffades men aldrig kollat upp innan. Alla prover vad bra, han pratade med en sexolog men tyckte inte heller  det hjälpte. 

Jag har i perioder  ifrågasatt  om det är jag som är problemet, men på sättet hur han är så märker jag att han är galen i en. Men tror det va för mycket press från hans sida.  När vi börja prata om att vi ville ha barn tillsammans så märkte jag att det blev  betydligt  värre  med  allt men en dag så blev jag gravid, vi har nu gått halvvägs in i graviditeten och  det har blivit som natt och dag, han kan nu komma flera gånger  under sexet och  man märker att pressen  han upplevt innan är borta.

Din kille kanske känner enorm press, vilken  byggs upp mer och mer för att han inte kommer. 
    Försök njuta av varandra och  får  man en orgasm/utlösning  får man  se det som en bonus.
    Tack för du delar med dig!  Hur länge var ni ett par ? Och vad gjorde du som fick honom ?släppa på pressen? jag är också gravid men de blev att han onanera sedan komma in. Och detta gör mig så orolig just nu att hur kommer livet se ut framöver ?  hsr su några råd att ge vad jag kan göra ? 
  • Anonym (Bm)
    Dardi007skane skrev 2025-11-09 23:10:56 följande:

Hur ser det ut för dig ? Kan du njuta utan att behöva tänka på att
    han inte kommer eller stör detta dig också ?

När er gäller mig så är det inte detsamma som o början när jag inte visste om det, jag visste inte att han inte kunde komma på så långt tid. men nej jag tänker på det och blir inte riktig kåt om man säger så. Men när jag vill verkligen komma så gör jag det men då stänger jag av tankar. 
    Dardi007skane skrev 2025-11-09 23:10:56 följande:

Hur ser det ut för dig ? Kan du njuta utan att behöva tänka på att
    han inte kommer eller stör detta dig också ?

• Anonym (Bm)
    UngGubbeinorr skrev 2025-11-10 00:21:25 följande:

Orgasm sitter i huvudet, kan inte eller kommer för fort, det är samma "mekanism". Kommer för fort är betydligt vanligare. Jag gissar nu, det är nåt han fantiserar om när han onanerar, som han har nån begränsning att tala om.

ja det stämmer, han fantiserar när han ska onanera. hur får man bort denna begränsning ? Vad kan jag göra för att underlätta eller hjälpa ? 
Svar på tråden Utlösning