BIM december 2025
Hoppar in i tråden. Har haft två kemiska graviditeter senaste två månaderna och är säker på att jag ser något nu med. 9 dagar efter ägglossning och korten är tagna inom tiden. Vanligt test från testlagret.

Hoppar in i tråden. Har haft två kemiska graviditeter senaste två månaderna och är säker på att jag ser något nu med. 9 dagar efter ägglossning och korten är tagna inom tiden. Vanligt test från testlagret.

Jag hoppar in i tråden. stort grattis till alla som fått plus denna månad. vi hade inte tänka börja försöka än så använder mig av Premom, fick tidigare äl än vad som var väntat och från dag +8 äl har jag haft stickningar, hugg, molande värk som blivit starkare så idag mitt på dagen äl+10 testade jag och såg ett svagt sträck, syns knappt på bild men är lika tjockt och har ljus ljus rosa färg men tänkte att det var ett spökstäck. Två timmar senare nu kunde jag inte hålla mig så tog ett till test och fick samma resultat. Hur hade ni tolkat det?
Jag tog två nya test idag på äl+10. Testlagrets visar klart starkare än RFSU men båda testerna är redan starkare än vad de märkena var vid mina kemiska graviditeter på äl+13-14!
Förhoppningsvis blir detta något...!

BIM på lördag. Tog denna imorse, svagt som blev starkare efter tiden (10m istället för 5) köper ett digitalt idag.
man blir ju knäpp
Finns det någon grupp för oss som testat positivt?
Tog nya test idag. Är äl+14. Blå är Testlagret och röda är RFSU tycker RFSU är så svagt jämfört med testlagret?

Förstår ingenting, hade förmodligen ägglossning 6 december. Testade negativt senast 18 december på cd 33 och fick mens dagen efter den 19. Hade en känsla i kroppen att jag skulle ta ett till test idag, och fick detta? Är på mens dag 3 idag, mensen är inte lika riklig som vanligt men det är lite olika från månad till månad för mig. Om jag nu är gravid så är jag på 15 DPO, borde testet vara starkare isf? Eller är det en kemisk graviditet tro? Har ni några erfarenheter?
Tack för svar ni som tagit er tiden och svara❤️ Jag har tagit lite julledigt härifrån.
Jag testade med digitalt även den 23 och 24 som visade fortsatt gravid 1-2, mina RFSU tester var slut men fick tag i nya idag och testade när jag hållt mig i 5h och det är starkare än 21/12 men med tanke på att jag borde vara på typ 20 dpo så känns det verkligen som att det inte står rätt till. Alla håller ju stängt nu också, och jag har inte ont utan nu har jag bara ljust bruna flytningar så jag får snällt vänta tills på måndag och ringa bm. Känner mig som en tickande bomb just nu och väntar på att jag ska få akut ont. Bifogar bild på testet som jag tog idag?