Anonym (Elen) skrev 2025-12-22 19:51:50 följande:
Aha det har jag helt missat! Kanske ska kolla på det och läsa lite 😊
åh nej vad tråkigt, absolut kan de kännas bättre att få dem känslorna nu och inte under julafton sen men trist att du redan är besviken. Att bröstens ömhet börjar avta behöver inte vara negativt, det kan vara kroppen som vant sig vid progesteronet oxå ❤️
Men jag förstår att det blir lättare (även fast det inte är så mycket lättare) att tänka eller utgå från att det inte blivit något denna månaden o mensen är påväg för att inte bli alltför besviken ❤️ Men än är det inte över och jag håller tummarna för dig 🤞🏼❤️
Japppp, jag håller med dig! Man känner kroppen bra 😅
Jag har sedan ugårkväll haft sån känsla att jag ska bli sjuk, men har inte blivit något och lättade lite idag. Hade dock högre temp imorse på 36,74 men kan vara därför. Dock brukar min Oura ring säga till om min kropp är ansträngd så kanske jag inte börjar bli sjuk trots allt😅
Har fortfarande inte fått dem ömma brösten jag brukar ha vid denna tiden, brukar vara väldigt tunga och så ömma att jag nästan skriker till om man nuddar dem eller så. Men inte denna cykeln, men mina bröstvårtor är lite känsligare och ömmar litegrann. Men det kan oxå bero på att mina bröstvårtor är väldigt torra för tillfället så kliar haha 😅😂
Tror du hade rätt med att kroppen vande sig lite vid progesteronet. Vaknade idag och kände att ömheten var tillbaka helt. Tänkte att jag tar ett test så slipper jag undra. Är ändå på ÄL+10 idag och verkar ha en lutealfas på 12 dagar. Och?. Det var positivt!! 🥹
hoppas du håller dig frisk och snart får ett plus! Inte alltid man känner kroppen tydligen 😅 Mindre symtom än vanligt kan ju vara symtom i sig! Ja vädret gör ju sitt med torrheten 😂