Inlägg från: Anonym (Hoppas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas)

BIM december 2025

Hej hörni!
    Har inte varit med i tråden tidigare men letade upp den nu för jag misstänker nämligen att det tog sig denna månaden! Känns skönt att ta del av andras testande och inte bara bli galen av sina egna tankar 😅

Har ett MA v12 och ett tidigt mf/ kemisk grav i bagaget och vi har inte försökt på flera månader nu pga kände att jag behövde lite distans samt vissa saker behövde falla på plats. Men nu har vi känt oss redo att fortsätta försöka för vårt första barn!

Hade "lovat" mig själv efter det jag antar var en kemisk graviditet att inte testa så tidigt igen för att slippa bli glad för plus och sen ledsen när mensen ändå kommer. Men nu sitter jag ändå här igen.. Kunde inte hålla mig så testade med ett tidigt RFSU imorse och fick ett svagt plus 🥹 Eller åtminstone vad jag hoppas är ett plus och inte något slags spökstreck.... Idag borde vara ca äl+9-10 någonting. Tänker ta ett digitalt imorgon och hoppas på fortsatt positiva besked!!

Men är ju ändå lite nojig när det är så svagt att det inte ska bli något av det.. :( Ni som testat innan bim, hur starka eller svaga har era streck varit?
  • Anonym (Hoppas)

Dagens test! 🥳 Hoppas verkligen att det fortsätter gå åt rätt håll denna gång 🥹 Kanske kan slappna av mer när bim har passerat och jag fått ett starkt streck på en vanlig sticka

1/12 - Ayla ➖
    4/12 - Zozoi ➕️

4/12 - Anonym4042 ➖
    5/12 - Filippa ➕️
    5/12 - hejasommaren ➕️
    6/12 - Anonym (Elen) ➖
    7/12 - Lavi ➖
    9/12 - Vallmo93 ➖
    9/12 - Elly
    12/12 - Tjej90sve
    13/12 - Labella9 ➕️
    13/12 - Anonyma 
    14/12 - Nemi
    14/12 - Elisand ➖
    15/12 - En som längtar ➖
    16/12 - Otålig! ➖
    16/12 - Isa94➖
    16/12 - Anonym (F96)➖
    17/12 - Juliflicka ➖
    17/12 - Längtar innerlig
    17/12 - Kattan93
    17/12 - Anonym1 ➕️
    17/12 - Msboso ➕
    19/12 - Babysheep ➖️
    19/12 - Anonym (Bönan)
    20/12 - Mioio
    20/12 - Bebo7890 ➖
    20/12 - Virrpannan
    23/12 - Jullan00
    24/12 - Addy99 ➖
    25/12 - Anonym (Nr4) ➕️
    25/12 - Lovishumlan ➕
    25/12 - Hejhejhej555
    26/12 - Hemliganatta
    28/12 - Grönbär
    30/12 - Ayla
    30/12 - Anonym (Elen)
    30/12 Anonym4042 ➕
    30/12 Anonym (hoppas) ➕

• Anonym (Hoppas)
    Anonym (Elen) skrev 2025-12-28 11:15:27 följande:
    Stort grattis!! ❤️❤️
    Ser att även du har samma BIM som mig men jag vågar inte testa , har sagt att jag testar 31/12 om inte mensen kommit. Men jag tror inte jag har samma tur denna månaden som er 🥺
    Vad har du för symtom? Är de något som varit annorlunda jämfört med månaderna när du inte fått plus?

Så kul att de blivit massa plus denna månaden 🥰❤️ 
    Tack!! Jag håller tummarna för att du får ditt plus också ❤️ När det kommer till symtom så har jag mestadels haft mina vanliga jag alltid har efter ägglossning som ömma bröst och uppblåst känsla. Det som varit annorlunda är att jag senaste dagarna varit så extremt hungrig och haft som en konstant "tomhetskänsla" i magen som gör att jag även mår lite illa. Blir hungrig igen 5min efter att jag ätit 😂 I fredags kände jag även ett plötsligt och hårt nyp/hugg i livmodern och jag funderar nu på om det kan ha varit implantationen. Har läst att en del känner när det händer, men jag vet inte 😅
    Anonym4042 skrev 2025-12-28 11:42:41 följande:
    Åh så himla roligt att se, grattis!!!❤️❤️❤️ Jag håller mig nu och ska ta ett veckotest när det gått 5 timmar sedan förra kisset o testet o hoppas det visar samma som ditt 😀
    Tack! ❤️ Jag håller tummarna för att du får samma resultat, uppdatera hur det går sen 🤩
  • Anonym (Hoppas)
    Anonym4042 skrev 2025-12-28 15:17:19 följande:
    Veckotestet!!😍❤️ tog det ganska exakt 5 timmar efter första testet. Overkligt!!
    Åh grattis!! 😍😍😍
    Anonym (Elen) skrev 2025-12-28 15:21:54 följande:
    Tack ❤️
    Spännande att det kan kännas ungefär likadant men antingen är man gravid eller så kommer mensen😂 jag Har oxå haft liknande känsla som dig denna veckan med att jag äter men magen känns fortfarande ?tom? asså känner aldrig mig mätt som jag brukar men dock blir jag inte hungrig igen efter 5 min så mitt betyder nog inget särskilt 🤪 Häftigt om du känt av implantationen 🤩
    Tempar du något? Blir isf Nyfiken på hur din temp ligger denna månaden 🥰
    Ja jag tempar men har varit lite slarvig och missat många dagar denna månad så kan inte riktigt uttala mig om det varit någon skillnad denna månad mot vad det brukar 😅
Svar på tråden BIM december 2025