BIM december 2025

Hej hörni!
Har inte varit med i tråden tidigare men letade upp den nu för jag misstänker nämligen att det tog sig denna månaden! Känns skönt att ta del av andras testande och inte bara bli galen av sina egna tankar 😅
Har ett MA v12 och ett tidigt mf/ kemisk grav i bagaget och vi har inte försökt på flera månader nu pga kände att jag behövde lite distans samt vissa saker behövde falla på plats. Men nu har vi känt oss redo att fortsätta försöka för vårt första barn!
Hade "lovat" mig själv efter det jag antar var en kemisk graviditet att inte testa så tidigt igen för att slippa bli glad för plus och sen ledsen när mensen ändå kommer. Men nu sitter jag ändå här igen.. Kunde inte hålla mig så testade med ett tidigt RFSU imorse och fick ett svagt plus 🥹 Eller åtminstone vad jag hoppas är ett plus och inte något slags spökstreck.... Idag borde vara ca äl+9-10 någonting. Tänker ta ett digitalt imorgon och hoppas på fortsatt positiva besked!!
Men är ju ändå lite nojig när det är så svagt att det inte ska bli något av det.. :( Ni som testat innan bim, hur starka eller svaga har era streck varit?