Inlägg från: Anonym (Mi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mi)

Min första ensamma jul

Du har fått jättemånga fina förslag! Oavsett vad du väljer att göra - fira med en kompis eller bekant, ursprungsfamiljen, ultramysdag själv hemma, resa bort, hjälpa behövande.. Det är inget att skämmas för OM du är själv och gör ?inget särskilt?. Även om du är hemma själv så är det inget fel med det, det enda viktiga är hur du känner inför det. Om du absolut inte vill vara själv så hoppas jag du hittar något sätt att fira med andra, vare sig de är närstående eller inte alls. Du kan vara rakryggad oavsett ❤️ vissa gillar inte heller att fira jul, så det finns inget tvång att hitta på något särskilt. Min bonuspappa firade aldrig jul som vuxen innan han blev del av min familj. Jag älskar julen, och jag är lat och introvert, så jag skulle nog kört på ultimata supermysdagen för mig själv med god mat och snacks och mysiga filmer och mysig musik och pynt bara för mig själv, såvida jag inte haft en vän eller bekant som jag trivdes med och som också skulle varit själv, då hade jag bjudit in den.

Svar på tråden Min första ensamma jul