Anonym (Kalsongklas) skrev 2025-11-16 15:12:42 följande:
Jag tror vi har något liknande hemma, min sexlust blir lägre, jag är 45 år, och hennes lust är nästan högre. Vi skämtar om det att hon är så kåt och hon både gillar det men skäms lite. Ibland kommer hon tätt in på mig men frågar efter en stund om samtycke. Jag har inga problem att hon är på men samtidigt kanske jag inte kan ge henne vad hon vill alla gånger. Nu gillar hon sex när händer och mun och leksaker används och det kan jag lättare ställa upp på. Ibland har jag svårt att bli hård och då känns det som jag sviker henne. Jag vet inte om din man har problem med potensen också?
Ett tips, prata med honom och ge honom utrymme. Vad jag menar, förvända dig inte sex alla gånger. Ge utrymme för enbart petting dvs att du runkar av honom utan krav på att få något tillbaka. Du kanske kan säga att du vill bli fingrad så han kan ge dig utan krav på något annat eller fråga om han är okej med att du onanerar bredvid honom i sängen. Han kan få titta på om han vill annars får du kanske göra det i enrum?
Prata om era fantasier, sexuella alltså, för oss så har det förändrats jättemycket på 10 år. Vi har, eller jag har helt andra fantasier idag mot när jag träffade min sambo och vi delar också med oss av dessa med varandra. Vi försöker också upprätthålla lite mystik genom att skicka sms på dagarna vad man kanske vill göra senare eller just nu brukar min sambo få små uppdrag att utföra vilket vi uppskattar båda.
Tack för ditt svar. Ja att onanera bredvid varandra är underskattat. Det finns ju så mycket man kan göra som inte är kuk i fittan bara. Jag har alltid gillat min höga sexlust men det känns ju inte hållbart att inte riktigt få utlopp för den..
Vad roligt med uppdrag, det är kanske något vi skulle kunna testa. Är det bara du som ger uppdrag till din sambo? Vill du ge några exempel?