• Anonym (Trean)

Trea

Jag hade en trekant nu i helgen och det var inte planerat. En kvinna och hennes sambo. Jag fick känslan av att vi gillade varandra sjukt mycket och jag fattar inte hur han är okej med det. Brukar det vara så ni som gör sånt här att man dras till den andra mer? De nya, t.ex att kvinnan är helt till sig i trasorna i den extra mannen? För det kändes verkligen som att vi förnedrade honom och jag trodde för en stund att han skulle snea. Men han gjorde aldrig det. Jag kan säga att jag nog blev lite kär i henne. Det kändes som att hon blev det i mig med. Eller kan det bara vara jag som blev det och att detta faktiskt är vanligt? Vi kysstes sjukt passionerat. Vi höll varandras händer. Vi drogs till varandra mer än vad hon drogs till honom. Och det kändes bara som hon kysste och rörde honom ibland för att det skulle jämna ut sig.

• Svar på tråden Trea
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trean) skrev 2025-11-15 21:27:51 följande:
    Trea

Jag hade en trekant nu i helgen och det var inte planerat. En kvinna och hennes sambo. Jag fick känslan av att vi gillade varandra sjukt mycket och jag fattar inte hur han är okej med det. Brukar det vara så ni som gör sånt här att man dras till den andra mer? De nya, t.ex att kvinnan är helt till sig i trasorna i den extra mannen? För det kändes verkligen som att vi förnedrade honom och jag trodde för en stund att han skulle snea. Men han gjorde aldrig det. Jag kan säga att jag nog blev lite kär i henne. Det kändes som att hon blev det i mig med. Eller kan det bara vara jag som blev det och att detta faktiskt är vanligt? Vi kysstes sjukt passionerat. Vi höll varandras händer. Vi drogs till varandra mer än vad hon drogs till honom. Och det kändes bara som hon kysste och rörde honom ibland för att det skulle jämna ut sig.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Man)
    Anonym (Trean) skrev 2025-11-15 21:27:51 följande:
    Trea

Du är en bricka i deras spel. Mannen går igång på att se sin fru ligga med någon annan. Han behöver inte så mkt uppmuntran från henne under tiden. Kul om det funkar för er och du får ut något av det med, jag tänker att du är huvudrätten som ska underhållas så därav hennes (och hans) beteende. 
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2025-11-15 22:07:46 följande:
    Ok. Tack för ditt bidrag! Det ligger helt i linje med vad du vanligtvis tillför.
    Vad menar du??
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (6)
    Purgatorium skrev 2025-11-15 22:18:20 följande:
    Frågar du om du frågar eller varför sätter du in två tecken med samma funktion?
    dryg.se
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Trean)

Intressant. Så du tror inte att man inte bryr sig då när kvinnan ifråga betedde sig som om vi var nykära och förälskade? Eller är det också något han tänder på när det ser ut som hon vill byta snubbe på riktigt?

Anonym (Man) skrev 2025-11-15 22:09:06 följande:
    Du är en bricka i deras spel. Mannen går igång på att se sin fru ligga med någon annan. Han behöver inte så mkt uppmuntran från henne under tiden. Kul om det funkar för er och du får ut något av det med, jag tänker att du är huvudrätten som ska underhållas så därav hennes (och hans) beteende. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Trean)

Jag tycker inte att det är intressant. Jag tycker att svaret som gavs var intressant. Resten i tråden bara trollar ju. 

Anonym skrev 2025-11-15 23:07:32 följande:
Svar på tråden Trea