• Anonym (Trean)

Trea

Jag hade en trekant nu i helgen och det var inte planerat. En kvinna och hennes sambo. Jag fick känslan av att vi gillade varandra sjukt mycket och jag fattar inte hur han är okej med det. Brukar det vara så ni som gör sånt här att man dras till den andra mer? De nya, t.ex att kvinnan är helt till sig i trasorna i den extra mannen? För det kändes verkligen som att vi förnedrade honom och jag trodde för en stund att han skulle snea. Men han gjorde aldrig det. Jag kan säga att jag nog blev lite kär i henne. Det kändes som att hon blev det i mig med. Eller kan det bara vara jag som blev det och att detta faktiskt är vanligt? Vi kysstes sjukt passionerat. Vi höll varandras händer. Vi drogs till varandra mer än vad hon drogs till honom. Och det kändes bara som hon kysste och rörde honom ibland för att det skulle jämna ut sig.

• Svar på tråden Trea
  • Dardi007skane
    Anonym (Jenny) skrev 2025-11-17 17:55:33 följande:
    Vad är det som är konstigt med att hon går fram och ger dig en kyss. Du känns rejält omogen och skall nog hålla dig till rent monogamt sex i fortsättningen. Har många gånger lekt på detta sätt i min tidigare relation. Det var något som både han och jag riktigt gick igång på. Min dåvarande kille älskade känslan av att andra killar blev kåta på mig och var helt trygg i att det var han och jag som sedan skulle sluta natten tillsammans där trekanten var ett rollspel och ett härligt förspel inget annat och det fattar de andra flesta som är med på en trekant som den extra killen. 
    Så härligt !!!
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Trean) skrev 2025-11-18 00:48:15 följande:
    Så det är jag som är omogen? Herrejisses vad är det för sjuk värld vi lever i. Du känner inte mig. Jag är inte ett dugg omogen. Jag bara är alldeles för äkta för något sånt här. 
    Tack för att du gjort min dag. Alltid skoj att börja dagen med ett skratt. Bevisligen är du inte mogen nog att hantera känslorna vid en trekant. Finns inget äkta i detta utan bars omognad och bristande självinsikt. Kan man inte hantera känslorna vid en trekant skall man självklart avstå det är mognad. Att sitta och lipa på ett forum för att man inte begriper bättre är höjden av omognad. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Trean)
    Anonym (Jenny) skrev 2025-11-18 07:26:24 följande:
    Tack för att du gjort min dag. Alltid skoj att börja dagen med ett skratt. Bevisligen är du inte mogen nog att hantera känslorna vid en trekant. Finns inget äkta i detta utan bars omognad och bristande självinsikt. Kan man inte hantera känslorna vid en trekant skall man självklart avstå det är mognad. Att sitta och lipa på ett forum för att man inte begriper bättre är höjden av omognad. 
    Vad är det du inte förstår? Vad är det som inte gör mig mogen? Att jag inte förstår hur människor kan vara så avtrubbade? Du har rätt. Det förstår jag inte. Men det gör mig inte omogen. Snarare äkta. De flesta människor har nog fantiserat om trekanter. Jag visste bara inte att vara med en upptagen kvinna och hennes man skulle resultera i detta. Där jag blev viktigare än hennes egna snubbe. Där hon gav mig intrycket att jag betydde mer än vad han gjorde. Det är konstigt. Men nu vet jag. Är för övrigt inte hela grejen med forum som dessa för att man ska kunna diskutera saker och skriva om saker? Du verkar hellre vilja förlöjliga mig för att jag ens har en själ. Det är du som är omogen. 
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Trean) skrev 2025-11-18 20:05:30 följande:
    Vad är det du inte förstår? Vad är det som inte gör mig mogen? Att jag inte förstår hur människor kan vara så avtrubbade? Du har rätt. Det förstår jag inte. Men det gör mig inte omogen. Snarare äkta. De flesta människor har nog fantiserat om trekanter. Jag visste bara inte att vara med en upptagen kvinna och hennes man skulle resultera i detta. Där jag blev viktigare än hennes egna snubbe. Där hon gav mig intrycket att jag betydde mer än vad han gjorde. Det är konstigt. Men nu vet jag. Är för övrigt inte hela grejen med forum som dessa för att man ska kunna diskutera saker och skriva om saker? Du verkar hellre vilja förlöjliga mig för att jag ens har en själ. Det är du som är omogen. 
    Viktigare än hennes än hennes snubbe det var nog det roligast jag läst på länge. Du var inte viktig på något annat sätt än en leksak i deras lek. Vad är det du inte fattar i detta. Du var en dildo inte mer än så och det är så det fungerar när man bjuder in en extra till en trekant när man är ett tryggt och stabilt par som vill krydda samlivet. 
  • Anonym (Trean)
    Anonym (Jenny) skrev 2025-11-18 20:15:18 följande:
    Viktigare än hennes än hennes snubbe det var nog det roligast jag läst på länge. Du var inte viktig på något annat sätt än en leksak i deras lek. Vad är det du inte fattar i detta. Du var en dildo inte mer än så och det är så det fungerar när man bjuder in en extra till en trekant när man är ett tryggt och stabilt par som vill krydda samlivet. 
    Du är sjuk. Jag kommer inte att svara mer. Hoppas att du blir bättre. Jag vet vad jag ska göra iallafall. Men du känns inte frisk. Tack alla ni andra som läst och kommenterat i tråden. 
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Trean) skrev 2025-11-18 20:39:06 följande:
    Du är sjuk. Jag kommer inte att svara mer. Hoppas att du blir bättre. Jag vet vad jag ska göra iallafall. Men du känns inte frisk. Tack alla ni andra som läst och kommenterat i tråden. 
    Frågan är vem det är som inte är frisk. Att få romantiska fantasier när man blir inbjuden till en trekant är inte friskt på en enda fläck. Trodde du på fullt allvar att hon tänkt lämna sin pojkvän efter lite skoj vid en trekant så har du allvarliga problem med att du övertolkar. Tror du att tjejen i kassan på ICA också vill inleda en relation med dig bara för att hon ler och är trevlig. 
  • Anonym (Jenny)
    Dardi007skane skrev 2025-11-18 20:53:54 följande:

Jenny hur länge har ni hållit på med swingers ?

Jag besökte en swingersklubb för första gången 1997 så jag är inte helt nybörjare när det kommer till att olika former av trekanter, partnerbyten och andra liknande aktiviteter.
  • Anonym (Signatur)

Även om du har svårt att inse det, men det är så sant som andra skriver i tråden. 
    Du kände dig i centrum mellan dig och kvinnan och hennes man var utöver det, vilket förmodligen är helt rätt tolkat från dig. Men du var i centrum ut av deras lek. Du var förmodligen "viktigare" (som du kallar det) än hennes man där och då, dvs i deras lek. dit du blev invitad till. Vilket är spelreglerna som dom själva skrivit.

• Dardi007skane
    Anonym (Jenny) skrev 2025-11-18 21:01:31 följande:
    Jag besökte en swingersklubb för första gången 1997 så jag är inte helt nybörjare när det kommer till att olika former av trekanter, partnerbyten och andra liknande aktiviteter.
    Gött :))
  • Dirtyminded
    Anonym (Trean) skrev 2025-11-18 20:05:30 följande:
    Anonym (Jenny) skrev 2025-11-18 20:15:18 följande:
    Asså... även om man är erfaren på swingersscenen så finns det ju ingen universell form som alla som hänger sig åt trekanter, hotwifing, eller andra former av flersam sex är stöpta i.

Baserat på vad TS berättat så verkar det ju helt klart som att paret ifråga hade planerat i förväg att det skulle vara nice att få med någon hem, kanske dock inte avgjort just TS. 

DET är inte nödvändingtvis ett recept på en lyckad trekant, framförallt inte om man överväger att ta med någon man har en vänskapsrelation med utanför sängen. I det här fallet var det ju inte uttalat vad som skulle hända när alla kommit hem till paret, låt naturligtvis vara att det kan vara sn STOR del av spelet, men det är, i mina ögon, inte riktigt fair mot TS. 

Det man inte vet något om är ju vem som initierat leken, vilka behov killen/tjejen i paret har, är de överens eller kompromissar de? Är känslor tillåtna från deras sida? Har de erfarenheter av polyrelationer sedan tidigare, etc, etc.

I de flesta swingersammanhang är det ju uttalat att man befinner sig just i ett swingerssammanhang, man behöver inte undra eller chansa. 

Jag har varit i exakt samma situation som TS, med exakt samma utfall, killen i paret gick och duschade och mer eller mindre uttryckligen sa åt oss att fortsätta... Och den fortsättningen pågick ett bra tag efter den kvällen... på hennes initiativ. 

Visst, sex är sex, men finns det kemi mellan två personer så finns det alltid en chans att känslor uppstår, från ett eller annat håll. 
    Det har inte med omognad att göra, möjligen oerfarenhet av liknande situationer, men alla är ju barn i början? 

Så, TS, om du ska ha fler trekanter är det kanse bättre, för dig, att snacka igenom upplägget med innan, så att alla vet vad som gäller.  

Mer sex åt folket!  

Svar på tråden Trea