Anonym (Trean) skrev 2025-11-18 20:05:30 följande:
Vad är det du inte förstår? Vad är det som inte gör mig mogen? Att jag inte förstår hur människor kan vara så avtrubbade? Du har rätt. Det förstår jag inte. Men det gör mig inte omogen. Snarare äkta. De flesta människor har nog fantiserat om trekanter. Jag visste bara inte att vara med en upptagen kvinna och hennes man skulle resultera i detta. Där jag blev viktigare än hennes egna snubbe. Där hon gav mig intrycket att jag betydde mer än vad han gjorde. Det är konstigt. Men nu vet jag. Är för övrigt inte hela grejen med forum som dessa för att man ska kunna diskutera saker och skriva om saker? Du verkar hellre vilja förlöjliga mig för att jag ens har en själ. Det är du som är omogen.
Anonym (Jenny) skrev 2025-11-18 20:15:18 följande:
Viktigare än hennes än hennes snubbe det var nog det roligast jag läst på länge. Du var inte viktig på något annat sätt än en leksak i deras lek. Vad är det du inte fattar i detta. Du var en dildo inte mer än så och det är så det fungerar när man bjuder in en extra till en trekant när man är ett tryggt och stabilt par som vill krydda samlivet.
Asså... även om man är erfaren på swingersscenen så finns det ju ingen universell form som alla som hänger sig åt trekanter, hotwifing, eller andra former av flersam sex är stöpta i.
Baserat på vad TS berättat så verkar det ju helt klart som att paret ifråga hade planerat i förväg att det skulle vara nice att få med någon hem, kanske dock inte avgjort just TS.
DET är inte nödvändingtvis ett recept på en lyckad trekant, framförallt inte om man överväger att ta med någon man har en vänskapsrelation med utanför sängen. I det här fallet var det ju inte uttalat vad som skulle hända när alla kommit hem till paret, låt naturligtvis vara att det kan vara sn STOR del av spelet, men det är, i mina ögon, inte riktigt fair mot TS.
Det man inte vet något om är ju vem som initierat leken, vilka behov killen/tjejen i paret har, är de överens eller kompromissar de? Är känslor tillåtna från deras sida? Har de erfarenheter av polyrelationer sedan tidigare, etc, etc.
I de flesta swingersammanhang är det ju uttalat att man befinner sig just i ett swingerssammanhang, man behöver inte undra eller chansa.
Jag har varit i exakt samma situation som TS, med exakt samma utfall, killen i paret gick och duschade och mer eller mindre uttryckligen sa åt oss att fortsätta... Och den fortsättningen pågick ett bra tag efter den kvällen... på hennes initiativ.
Visst, sex är sex, men finns det kemi mellan två personer så finns det alltid en chans att känslor uppstår, från ett eller annat håll.
Det har inte med omognad att göra, möjligen oerfarenhet av liknande situationer, men alla är ju barn i början?
Så, TS, om du ska ha fler trekanter är det kanse bättre, för dig, att snacka igenom upplägget med innan, så att alla vet vad som gäller.
Mer sex åt folket!