Inlägg från: Anonym (Npf mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Npf mamma)

Hon hatar min son

När man läser det här får jag känslan av att du skämtar? Det dyker upp så otroligt många frågor.
    du skriver att barnens mamma har problem med alkohol och droger? bor dina barn med henne varannan vecka? 
    av många olika skäl måste du acceptera att ni behöver söka hjälp för pojken. bup måste utreda om ha har en npf diagnos? Låter som ett ständigt kaus runt honom vilket säkert förstärker hans utåtagerande beteende.

hur långt gången är din sambo? Finns det något allvar i möjligheten att avsluta graviditeten? 

att skaffa fler barn i en bonusfamilj Är
    en risk och just nu verkar ju varken dina eller hennes barn må bra och er relation är kass.
    Du lever i förnekelse och vägrar inse att din son behöver hjälp både för sin egen skull men också för resten av familjens skull. Det handlar Inge om att skambelägga pojken det handlar om att hjälpa .
    vi har två barn med ADHD resp ADHD och autism. Det är förjävla jobbigt och utmanande och krävande och sätter en enorm press på relationen. vi är skilda nu och skulle aldrig ens tänka tanken att skaffa ytterligare ett barn. 

Svar på tråden Hon hatar min son