Inlägg från: Anonym (Ida) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ida)

Hon hatar min son

Ta med din son bort från denna människa! Hon ska föreställa den vuxna och det hon sysslar med är mobbning!!

Har själv en son som är hatad av sin bonusmamma. Han vill inte åka dit och ingen där verkar ens sakna honom, är så fruktansvärt lågt och äckligt 

• Anonym (Ida)
    Anonym (Du är problemet) skrev 2025-11-17 21:40:05 följande:
    Beter sig din son som TS son? Slåss, säger fula ord, drar i djuren, beter sig illa, där skolan larmar om att barnet inte hänger med, inte kan läsa, inte har några kompisar för att han beter sig illa? Beter du och din sons pappa som TS och tycker att allt är alla andras fel? 

Om ditt barn är ett normalfostrat barn, så gör din sons bonusmamma fel. Om din son beter sin som TS son så förstår jag att hon tar avstånd. 
    Har inte läst hela tråden, min son är ingen som bråkar eller slåss. Han är snäll. 
    Borde läst noggranne 
    Sen blir man ju lite fundersam över hur TS lyckats göra denna kvinna gravid? Hon borde väl tänkt efter innan. 
  • Anonym (Ida)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-18 08:54:53 följande:

Jag är närmare sonen tyvärr pga vissa omständigheter men såklart räknas mitt andra barn alltid! 
    Idag fick ja skit och skäll pga att sonen hade sagt att min sambo va otrogen som visade sig va ett skämt 
    Min son skyddar mig och pratar sanning så frågade såklart henne om detta o hon exploderar för en fråga 
    Nu fattar jag att de inte låg sanning bakom men jag får inte ens ifrågasätta detta 

"Min son skyddar mig och pratar sanning"???? 

Vad skyddar han dig mot? Din sambo? 
Svar på tråden Hon hatar min son