Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Hon hatar min son

Ditt andra barn, räknas det? Är hen också ditt allt? Är sonen en bra storebror till det syskon han redan har?

Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-16 16:03:35 följande:
    Min son har problem men hon anser att de är så omfattande att hon helt enkelt helt släppt honom och behandlar han som avskum. Medan jag ser ett vilt barn som är smart och vill lära sig saker som skolan inte lär honom, att han inte helt passar in i mallen. Han är mitt allt. Hon anser att jag belastar honom med vuxna problem och använder honom och särbehandlar alla barnen till hans fördel. Jag gick i tron att hon också ville ha ett gemensamt barn. Sjukt att göra abort pga ett annat barn som ska bli storebror anser jag, Han kan bli en bra storebror men hon håller inte med. 
  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2025-11-16 19:02:24 följande:

Ditt andra barn, räknas det? Är hen också ditt allt? Är sonen en bra storebror till det syskon han redan har?

• Anonym (C)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-19 12:18:43 följande:

Min son skulle aldrig skada bebisen han skulle lära den massa om livet. Min son framställs som ett missfoster men alla barn är olika och min är en vild sort 

Är han en bra storebror till ditt andra barn, han är aldrig elak eller råkar skada syskonet?
  • Anonym (C)

Har ditt andra barn samma kassa morsa som sonen?
    Stackars, stackars barn.

• Anonym (C)

Är dina kretsar mindre bra?

Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-20 22:35:18 följande:
    I det här samhället måste man va hård och har sagt till han vikten av att skydda alla i närheten 
    han är inte en ligist för det utan så funkar samhället 
    han behöver inte ha ett papper på hur han funkar 
    och jag drar inte in han i mina kretsar om du mena så 
  • Anonym (C)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-18 09:20:39 följande:

han gillar o låna hennes lur o då berätta han till mig att hon tittar på andra snubbar den gången flippa hon också klart man undrar 

Hurdå tittar på andra snubbar? Han kan ju inte käsa så vad kan han förstått?
Svar på tråden Hon hatar min son