Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Hon hatar min son

Din "stora kärlek" låter som en hemsk bitterfitta till människa, säg åt henne att göra abort och gör slut.

• Anonym (X)
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-18 10:13:13 följande:
    Man lär sig olika saker olika fort 
    min son är väldigt duktig på andra saker. allt handlar inte om vad skolan kan lära en för det är inte de ända som räknas i längden 
    Spelar ingen roll om han är bra på "andra saker" om han är bra på att joddla eller boxning är det saker som inte på något sätt är relevant för en fungerande samhällsmedborgare. 
    Vad gör DU för att lära honom läsa är frågan. Hur ofta sitter du med honom? Vilka böcker använder ni? Vad har han för intressen som du kan inkorporera i läsningen för att uppmuntra honom.
    Min son lärde sig läsa när han var 3. När man är 9 ska man kunna lärt sig läsa om man bor i Sverige.
  • Anonym (X)

Nu när jag läst alla dina inlägg TS.
    Din son är sociopat.
    Du möjliggör det för honom. Det är inte ens curling utan något sadistiskt i dig med som skyller på att andra barn som blir slagna av din son är "känsliga och sköra" medan din bortskämda unge får göra som han vill. Jag ser framför mig Dudley från Harry Potter.
    Jo då, han kan nog bli "vad han vill" om det han vill bli är grovt kriminell med en framtid på Hall. 

• Anonym (X)
    Anonym (Du är problemet) skrev 2025-11-18 11:03:31 följande:
    Har du läst tråden om hur TS son beter sig och hur TS försvarar det? Om inte, börja där med "visa endast" och återkom sedan om vem som är problemet. 
    Jag har definitivt korrigerat min åsikt efter att ha läst allt av TS. Bugar.
Svar på tråden Hon hatar min son