Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Hon hatar min son

Anonym (korven) skrev 2025-11-18 18:44:21 följande:
    Jag hade aldrig accepterat ett partner som var elak mot mitt barn. 

Hoppas hon gör abort.
    Har du läst varför hon vänder sig emot TS barn? Om inte så kanske du ska göra det.

Jag brukar inte förespråka abort. Men i det här läget så tycker jag att det vore det bästa. För ett litet barn ska inte behöva växa upp i en sådan miljö med en storebror som riskerar att skada det och en förälder som bara tittar på.
  • molly50
    molly50 skrev 2025-11-18 19:44:56 följande:
    Har du läst varför hon vänder sig emot TS barn? Om inte så kanske du ska göra det.

Jag brukar inte förespråka abort. Men i det här läget så tycker jag att det vore det bästa. För ett litet barn ska inte behöva växa upp i en sådan miljö med en storebror som riskerar att skada det och en förälder som bara tittar på.
    Jag ska tillägga att jag hoppas att detta är en trolltråd. Annars är det på riktigt tragiskt.
  • molly50
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-19 12:18:43 följande:

Min son skulle aldrig skada bebisen han skulle lära den massa om livet. Min son framställs som ett missfoster men alla barn är olika och min är en vild sort 

Ingen här har påstått att din son är ett missfoster.
    Men Men när han slåss,skriker,svär och är elak mot djur så är han lite mer än vild.
    Och om du verkligen bryr dig om din son så borde du se till att han får den hjälp han behöver. T ex en diagnosutredning. Det 'r bara du som kan se till att han får det.
    Och fortsätter du ignorera hans problem så är risken överhängande att du blir anmäld och får honom omhändertagen.
    Så därför måste du dra upp huvudet ur sanden och göra något nu,innan det är försent!
    Och sätt inte ett barn till till världen innan din son har fått den hjälpen.
    Om nu detta är sant. Jag börjar tvivla. För så här blind kan inte en människa vara för verkligheten.
  • molly50
    Anonym (katt) skrev 2025-11-19 13:29:42 följande:

Lämna henne

Det vore nog det bästa för henne och hennes barn. Även det ofödda,om hon tänker behålla det.
    Och att hon ställer sig som ensam vårdnadshavare.
    TS är inte kapabel att ta hand om barn.
  • molly50
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-20 19:08:05 följande:
    Min son älskar barn och djur och jag menar på allvar att han ofta blir missförstådd då han har ett vilt sätt som sagt. Han kan va hård och väldigt högljudd men han kan inte riktigt styra det och det är normalt för barn att vara det. sen är jag inte Sten hård med tider exakt för läggning och läsk godis osv. Han har det inte lätt och får hjälp i skolan med egen fröken osv 
    han har börjat läsa enklare saker nu vilket är ett stort framsteg allt mäts inte i det skolan lär en menar jag 

han skulle älska bebiswn men funderar på att lämna min sambo då hon är mycket elak mot mig och min son 
    Vist kan en del barn vara vilda. Men det är INTE normalt att slåss,skrika och vara elak mot djur.
    Du skriver också att han har svårt att styra det vilket tyder på en diagnos.
    Varför vill du inte hjälpa honom? Om du verkligen bryr dig om honom så borde du göra det.
    Du hjälper honom inte med att curla honom,tvärtom.
  • molly50
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-20 19:10:11 följande:

vi gjorde slut idag för hundrade gången eftersom hon ska sova hos en s k vän och vägrar låta mig åka dit och kolla att de stämmer o hon bitchar då hon inte orkar min son eller mig och bryr sig inte ett skit om oss 
    hon är inte så snäll hon alltid låtsas va framför andra fett falsk person 

Det var nog det bästa som kunde ske. 
  • molly50
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-20 19:19:29 följande:

Min sambo kallas han kejsaren till mig bakom hans rygg och hans morsa för efter blivet missfoster hur moget ? Sprider bara dålig energi. varje gång min son säger hennes namn på ett lugnt sätt suckar hon eller låtsas inte höra och påstår han kräver nått varje gång han säger hennes namn 
    varje helg går hon på saker utan oss två och min son skriker sig blodig för han inte får komma på kalas osv 
    detta är inte ok! I skolan har han egen personal spm alltid skyller på han varje gång de blir minsta slagsmål eller konflikt liksom. det är inte ok även om han har diagnos 

Har du funderat på varför han inte blir bjuden på kalas eller varför lärarna ger honom skulden när det blir bråk?
  • molly50
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-20 22:18:10 följande:
    Jag har lärt min son att om någon slår han slår han tillbaka annars slåss man inte 
    han kan brottas med bonus syskonen men så fort han tar i lite skriker de 
    de gnäller också om att han inte delar med sig men de kan gälla saker jag har köpt enbart till han så som en stor godispåse vi hade köpt innan de kom hem som j lovade va bara hans sen förväntar de sig att alla får ta ur den men de har inte köpt nått. De är väl ändå hennes ansvar att köpa till sina barn? ofta bråkar de om PS o grejer och skyller alltid på han att han vägrar dela med sig fast de sagt från början de inte behöver timer. de säger han håller dem vakna men de väljer ändå att ligga kvar där utan o säga till sen kan sambon flippa från ingenstans liksom vem har egentligen en diagnos då att flippa på ett barn?? 
    Men hur tror du att ditt barn ska lära sig att det är ok att slåss vis bara vissa tillfällen när du lär honom att det är ok att slåss när någon ger sig på honom?
    Du måste lära honom att det aldrig är ok att slåss. Försvara sig kan man göra på andra sätt.

Du borde också lära din son att godis äter man bara på lördagar t ex.
    Och att man delar med sig.
    Hur tror du annars att andra barn ska reagera om han får äta godis som han vill men inte dela med sig?

Och det är klart att din sambo reagerar om din sin håller hennes barn vakna.
    Det är snarare du som borde lära din son att visa respekt.
  • molly50
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-20 22:24:26 följande:
    För folk har fel bild av han o snackar så jävla mkt skit det här är barn! Hur ska man jobba emot mobbning när man gör så här tidigt redan?? 
    Ja bästa att göra slut hon är riktigt vidrig elak person som inte visade sina rätta sidor i början riktig skit förhållande rent ut sagt 
    Fast när alla utom du ser problemet så kanske det är du som borde tänka om?
  • molly50
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-23 00:20:56 följande:
    spelar ingen roll om man arbetar som kriminell bara man har ett jobb
    Och vilket föredöme är man då för sina barn?
  • molly50
    Anonym (Ewa) skrev 2025-11-23 17:53:22 följande:
    ett kriminellt
    Är det att vara ett föredöme för sina barn,tycker du?
Svar på tråden Hon hatar min son