Inlägg från: Anonym (Du är problemet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Du är problemet)

Hon hatar min son

Din son har problem i skolan, problem med vänner, problem hemma och du anser att han inte behöver hjälp???? 

Ditt barn har en diagnos, frågan är bara vilken. Nej, 9 år är inte för tidigt för att få en diagnos. Vill du förstöra hela hans skolgång? Fortsätt då på det spår du kör nu. Vill du att han ska kunna vända denna destruktiva inriktning, SÖK HJÄLP och ta emot den! Lägg ner det arbete som krävs för att vända detta. 

Barn med diagnoser behöver tydliga regler, tydliga rutiner. Din son har inget av det. Var en förälder, inte en kompis!

Anonym (Ida) skrev 2025-11-17 21:01:31 följande:

Ta med din son bort från denna människa! Hon ska föreställa den vuxna och det hon sysslar med är mobbning!!

Har själv en son som är hatad av sin bonusmamma. Han vill inte åka dit och ingen där verkar ens sakna honom, är så fruktansvärt lågt och äckligt 

Beter sig din son som TS son? Slåss, säger fula ord, drar i djuren, beter sig illa, där skolan larmar om att barnet inte hänger med, inte kan läsa, inte har några kompisar för att han beter sig illa? Beter du och din sons pappa som TS och tycker att allt är alla andras fel? 

Om ditt barn är ett normalfostrat barn, så gör din sons bonusmamma fel. Om din son beter sin som TS son så förstår jag att hon tar avstånd. 
    Anonym (Ida) skrev 2025-11-17 21:46:03 följande:
    Har inte läst hela tråden, min son är ingen som bråkar eller slåss. Han är snäll. 
    Borde läst noggranne 
    Sen blir man ju lite fundersam över hur TS lyckats göra denna kvinna gravid? Hon borde väl tänkt efter innan. 
    Ja, har du som sagt ett normalfostrat barn så gör hon absolut fel och barnets andre förälder ännu mer fel som inte skyddar sitt barn. 

Tja, hon hade väl på sig de rosa glasögonen innan men nu när graviditeten är ett faktum har de åkt av med besked. 
    Anonym (X) skrev 2025-11-18 11:00:43 följande:

Din "stora kärlek" låter som en hemsk bitterfitta till människa, säg åt henne att göra abort och gör slut.

Har du läst tråden om hur TS son beter sig och hur TS försvarar det? Om inte, börja där med "visa endast" och återkom sedan om vem som är problemet. 
    Anonym (Möjlighet) skrev 2025-11-18 15:47:44 följande:

Den här tråden ät fejk.

Han ställer en fråga. Får massor med råd men tar inte till sig något. Han svarar inte på frågor utan slingrar sig. Säger provocerande saker så folk blir arga eller oroliga.

Han kommer fortsätta så här i cirklar. Ödsla inte tid på det.

Kan vara. Dock finns det alldeles för många föräldrar som skyddar sina barn till samma grad som TS och lägger ansvaret för alla problem barnet har på omgivningen, att barnet bara är "lite vild" och "missförstådd" men absolut inte har några problem. Tyvärr går det inte heller att nå fram till en sådan förälder men för barnets skull måste man försöka.
    Anonym (korven) skrev 2025-11-18 18:44:21 följande:
    Jag hade aldrig accepterat ett partner som var elak mot mitt barn. 

Hoppas hon gör abort.
    Har du läst tråden om hur TS son beter sig? Och att TS anser att sonens beteende är ok och att alla andra är för känsliga? 

Håller iofs med om att hon borde göra abort samt lämna TS snarast så HENNES barn slipper bo med en ligist. 
    Anonym (Mum) skrev 2025-11-18 19:17:23 följande:

Jag tycker ni måste bo isär tills du fått rätsida på sonen.
    Specielkt för sambons skull som har rätt till lugn och ro för sig själv och sina barn.Tyvärr låter det som om det kommer accelerera bara till det sämre i nuläget. 
    Råd till sambon: Flytta till egen lgh m dina barn för trygghet och lugn ich ro.

Eftersom TS inte tycker att det är något fel på sonen, utan på precis alla andra istället (inklusive ditt andra barn) så kommer det aldrig att bli någon "rätsida" på sonen. 
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-19 12:18:43 följande:

Min son skulle aldrig skada bebisen han skulle lära den massa om livet. Min son framställs som ett missfoster men alla barn är olika och min är en vild sort 

Mina pojkar är vilda, när de var små var de absolut en handfull. Alltid med nya blåmärken överallt. TROTS DET, så lärde de sig att läsa strax innan förskoleklass. De är otroligt empatiska och vill att alla ska få vara med, de respekterar när någon säger "nej" eller "sluta", de vet att man inte drar i djur, ljuger, stjäl eller liknande. 

Sluta säga att allt beror på att sonen är "vild". Normala barn kan vara vilda utan att bete sig som as. Ditt barn har stora problem vilket uppmärksammas från flera håll, bland annat skolan, och du säger bara att han är missförstådd och vild. Du sliter fullständigt i din son och ditt andra barn. Du underlättar inte för din son genom ditt beteende. 

Hur kan du säga att sonen inte skulle skada bebisen när han skiter i att andra barn säger nej, stopp och sluta? En bebis kan inte säga ifrån. 
    Anonym (Desperatman) skrev 2025-11-20 19:08:05 följande:
    Min son älskar barn och djur och jag menar på allvar att han ofta blir missförstådd då han har ett vilt sätt som sagt. Han kan va hård och väldigt högljudd men han kan inte riktigt styra det och det är normalt för barn att vara det. sen är jag inte Sten hård med tider exakt för läggning och läsk godis osv. Han har det inte lätt och får hjälp i skolan med egen fröken osv 
    han har börjat läsa enklare saker nu vilket är ett stort framsteg allt mäts inte i det skolan lär en menar jag 

han skulle älska bebiswn men funderar på att lämna min sambo då hon är mycket elak mot mig och min son 
    En normalfungerande 9-åring KAN styra det! En normalfungerande 4-åring vet hur man beter sig runt djur om den blivit visad rätt sätt. 
Svar på tråden Hon hatar min son