Hon hatar min son
Du behöver kliva ur din bubbla där du "ser upp" till din son som att han vore självaste Gud himself!!
DU behöver söka hjälp...... du behöver komma komma ner på jorden och börja bry dig om BÅDA dina barn och inte bara ett av de. Bryr du dig om ditt andra barn överhuvudtaget? Jag har läst igenom hela tråden och ditt andra barn nämns nästan inte öht.... Eller kan du bara bry dig om ett barn, och då har du valt din son?
Förstår du ens att din son är en djurplågare och misshandlare... Som NIO åring???
Han stör alla andra människor runtomkring sig HELA tiden och har INGEN respekt för någon annan än sitt stora ego? Jag hoppas att ni inte bor i närheten av mig, för jag skulle aldrig våga släppa ut mina barn eller djur utanför tomtgränsen......
Det är ALDRIG tillåtet att slå, hota eller knuffa någon, oavsett om någon gör något emot personen först. Våld föder våld!!!
Var du själv likadan som liten och det är därför du tycker att allt han gör är helt okej?
Jag hoppas att ditt numera ex gör abort, så att hon och hennes stackars barn inte har någon som helst koppling till dig överhuvudtaget, och förhoppningsvis kommer minnena av er minska i sinom tid.
En abort är inte lätt, men hon verkar väldigt förståndig och inser nog att det är det bästa alternativet.
Som sagt, sök hjälp för alla andra människors skull!!! Ni är båda en fara för allmänheten - eftersom ingen av er tar ansvar för era handlingar.......