Inlägg från: hejkaaa |Visa alla inlägg
  • hejkaaa

Hon hatar min son

Jag kan inte säga att jag har varit i lika "brutal" situation men liknande där jag i det fallet var pojken.

Det var en fruktansvärd tid vilket gjorde att jag fick men för livet. (Men även gjorde mig till den jag är idag). 

Om jag då fick önska själv skulle min förälder lämnat partnern.
    Om jag varit dig nu idag skulle jag ärligt TVINGA henne till att skärpa sig och börja beteende sig och behandla din son med respekt annars kan hon dra åt helvete.
    Att hon nu bär på ditt barn är självklart en tung situation och ett dilemma. Men samtidigt så kommer du inte heller förlora det barnet när det väl föds och när barnet växer upp så förklarar du för barnet varför du lämnade mamman innan barnet kommit till världen.

Din son kommer få fruktansvärda men för livet om du fortsatt tillåter det här ske och möjligt förakta din när han växt upp.

BLOD ÄR TJOCKARE ÄN VATTEN!

• hejkaaa

Jag läste aldrig de tidigare...
    Men såhär är det oxå. Oavsett hur ett barn beter sig så har en vuxen ALDRIG rätt att frysa ut barnet och verkligen inte i samma familj!? Att försvara henne i det här är bara sjukt. Pojken mår ju för fan inte bra? Det är väl då man som vuxen/förälder ska se det tidigt, finnas där HELA TIDEN om så behövs och göra allt för att pojken ska få det stödet och hjälpen som krävs oavsett vad fan det än gäller.
    Att säga att han kommer bli kriminell, kvinnohatare mm är ju helt plockat ut helvetet! Hur fan kan ena tänka tanken på att säga så? 

sök hjälp för pojken så snart det bara går innan det går utför! Och då menar jag inte att han hamnar snett i livet utan att han inte orkar med sig själv!

Och ta den hjälpen du behöver utan din kvinna och vill hon inte finnas för dig då kan du be henne dra åt helvete. Älskar hon verkligen dig så finns hon även för dig och även för pojken.

Ni som skriver att det är fel på pojken är den sorten som har det perfekta livet med de perfekta barnen men döljer den verkliga sanningen. Sluta försvara och inse att pojken inte mår bra!!!!

Svar på tråden Hon hatar min son