Anonym (Desperatman) skrev 2025-12-03 09:27:59 följande:
Jag är närmare sonen som de här inlägget handlar om eftersom han har behövt mer hjälp av mig och mamman till andra barnet o ja inte är överens om nånting då hon vägrar låta oss ha kontakt oftast
Min sambo eller ex va de nu ska va har brytit all kontakt med mamma till sonen inlägg handlar om o är väldigt elak mot henne kallar hon nedsättande saker osv
Hon är inte så trevlig själv tyvärr
Vi fick ihop de när vi bodde tillsammans men nu har hon dragit o ja har tyvärr gjort bort mig på mitt jobb me en kollega o pga hela denna situationen har jag inte pallat gå och jobba på väldigt många veckor hade inte hon lämnat hade vi haft ett hem o mat till mig o min son också men hon prioriterar bara sig och sina barn även fast hon anklagat mig alltid för att sär behandla min son mot hennes barn o henne snacka om att tala emot sig själv dra från en dag till en annan hon har inte betalat nånting nu senaste tid förut gjorde hon det hela tiden . Hon säger hon inte orkar ha en relation me mig även fast ja tydligen ska skärpa mig pga sonen vilket känns vidrigt faktiskt
Du behöver hjälp och en eller två utredningar.
Du inser inte vad du gör för fel och förstår inte konsekvenser av det du gör! Ditt ex lämnade dig då DU VÄGRADE INSE ATT DU ÄR PROBLEMET Det är ditt ansvar SOM FÖRÄLDER att se till ATT DINA BARN ÄR TRYGGA, FÅR MAT OCH HAR ETT TAK ÖVER HUVUDET!
Du behöver en god man, och boendestöd.
Tag dig i kragen och sök stöd FÖR DITT BETEENDE!