Hon hatar min son
Ditt andra barn, räknas det? Är hen också ditt allt? Är sonen en bra storebror till det syskon han redan har?
Ditt andra barn, räknas det? Är hen också ditt allt? Är sonen en bra storebror till det syskon han redan har?
Min son skulle aldrig skada bebisen han skulle lära den massa om livet. Min son framställs som ett missfoster men alla barn är olika och min är en vild sort
Har ditt andra barn samma kassa morsa som sonen?
Stackars, stackars barn.
Är dina kretsar mindre bra?
han gillar o låna hennes lur o då berätta han till mig att hon tittar på andra snubbar den gången flippa hon också klart man undrar
Det låter hårt, men eftersom du vägrar inse problemet och låta sonen få hjälp är det bra att du kraschar så insatser måste sättas in.
Ja vet min son kan va så o säger till han men ja upplever att alla ser min son som monster och han är mer vild va ska man göra man kan inte lägga in han på psyk
Nej, andra mamman hade inte problem (men TS skriver slarvigt).
Har ditt andra barn samma kassa morsa som sonen?
Stackars, stackars barn.
Yngsta barnet har annan mamma än barnet med problematik.
Hans exsambo har brutit med problembarnets missbrukande mamma men lämnat yngsta barnet hos dens mamma.
Hon har aldrig varit våldsam mot min son då hade hon inte haft de bra kan ja säga
jo tack hon tog med mitt yngsta barn hem till mamman nyligen inte fått tillbaka ungen sen dess så bra beter hon sig de är kidnappning för er som inte känner till det
Vad blev rådet?
Göteborgsposten relationsrådgivare har fått en fråga som är väldigt lik den här. Fast i den frågan är det dejting på seriös nivå och inte en sambo som väntar det gemensamma barnet. Och stora delar av frågan i startinlägget har tagits bort.
TS som testar på annat håll för att få andra råd?