Hon hatar min son
Vad skyddar han dig mot? Din sambo?
han gillar o låna hennes lur o då berätta han till mig att hon tittar på andra snubbar den gången flippa hon också klart man undrar
Min son skulle aldrig skada bebisen han skulle lära den massa om livet. Min son framställs som ett missfoster men alla barn är olika och min är en vild sort
vi gjorde slut idag för hundrade gången eftersom hon ska sova hos en s k vän och vägrar låta mig åka dit och kolla att de stämmer o hon bitchar då hon inte orkar min son eller mig och bryr sig inte ett skit om oss
hon är inte så snäll hon alltid låtsas va framför andra fett falsk person
Min sambo kallas han kejsaren till mig bakom hans rygg och hans morsa för efter blivet missfoster hur moget ? Sprider bara dålig energi. varje gång min son säger hennes namn på ett lugnt sätt suckar hon eller låtsas inte höra och påstår han kräver nått varje gång han säger hennes namn
varje helg går hon på saker utan oss två och min son skriker sig blodig för han inte får komma på kalas osv
detta är inte ok! I skolan har han egen personal spm alltid skyller på han varje gång de blir minsta slagsmål eller konflikt liksom. det är inte ok även om han har diagnos
Har ditt andra barn samma kassa morsa som sonen?
Stackars, stackars barn.
O när han kommer ut och säger att de inte delar med sig eller gör nått fel som att stöka ner i deras rum suckar sambon och lyssnar på de andra barnen som säger att han ljuger och att han bara vill skapa bråk av ingenting .
jag berömmer han mkt när han är duktig och kan ställa skorna i hallen tex eller är lugn i bilen osv
han har inte dyslexi han behöver sitta ifred med en och samma lärare bara