Anonym (Nåja) skrev 2025-11-17 20:22:35 följande:
Nåja, det där låter ju fint och gulligt, men läste din tråd och fick verkligen inte känslan att du "verkligen behövde hjälp" och framför allt var du inte trevlig särskilt trevlig, ens från början.
det var en diskussionstråd inte en hjälptråd och du kan gärna peka på var jag var otrevlig från start. Hm jag väntar. Ja jag var inte otrevlig , det var först när ni började driva med mig som jag gav tillbaka för är less på det. Ni gör det även i hjälptrådar när ni anser att folk ?trollar? bara för att det inte passar er världssyn eller ert synsätt på saker. Allt ni är är ett gäng mobbare och det är riktigt sjukt att ett gäng vuxna beter sig på detta sätt bara för att de är på nätet. Tänk er för att folk med psykisk ohälsa kan sitta på andra sidan av det. Tänk om era barn bemöts på det sättet på nätet.
Jag lider av grav ångest och dålig självbild och tråden var en del i alla funderingar jag har om hur andra ser på mig. Ja jag tänker mycket på hur andra tänker och vad de tycker om mig. Som tur är var det många hjälpsamma kommentarer men jag mår inte jättebra idag vare sig fysiskt eller psykiskt och det hjälper inte att bli påhoppad på detta sätt på nätet. Jag hopps ni skäms.