• Anonym (f)

Troll

Anonym (H) skrev 2025-11-17 15:25:40 följande:
    Så att när någon utger sig för att vara bikinitjej så ska man hjälpa personen genom att spela med? Är det så du menar?
    trolla troll om du vill, vet folk inte på riktigt vad troll är ännu?
  • Anonym (f)

Troll är FLs levebröd. Jävligt trist men sant. 

• Anonym (f)
    Anonym (Varför) skrev 2025-11-17 16:15:01 följande:
    Precis det är detta jag menar. Förstår inte varför folk måste vara så toxiska på denna sidan. Ja jag har skrivit tråden om bikini på badhus och då förstörs den av ett gäng människor som är spydiga. Tycker mig se denna trenden på sidan, både mina inlägg och andras hela tiden, och är så less på det. Vad får ni ut av det?
    En trolltråd av ett känt troll som tas över av folk som är less på troll kan inte vara ett exempel på hur FLs medlemmar beter sig. Då behövs en seriös tråd. Där trollen brukar vara och bete sig som nämnda troll gör. Det finns vidriga personer här som verkligen förstör trådar men i en redan trolltråd är beteendet inte så illa och vad TS önskar.
  • Anonym (f)
    Anonym (Varför) skrev 2025-11-17 18:18:34 följande:
    Svara mig varför ni anser att det är en trolltråd eller varför jag skulle vara ett känt troll? Varför inte bara diskutera ämnet och om det inte passar scrolla vidare? Det är svårt att förstå att vuxna människor sitter och beter sig på detta sättet 
    Hoppsan, din tråd?

Ingen vill diskutera seriöst med troll. Varför skulle vi lägga ner tid på något som inte ens en TS bryr sig om? 
  • Anonym (f)

Någon nämnde Vimmerby och du blev genast otrevlig, som någon sa varför inte bara fråga vad personen menade eller ignorera det? Direkt på någon annans eventuella kropp... typiskt...

• Anonym (f)

Ok såg en kommentar jag missat före men lätt att se hur FL kan tro att det är en viss person som ställer ingående frågor om rumpor när du ställer ingående frågor om rumpor. Just baddräkt är en praktisk fråga när det gäller motionsim som de flesta vuxna gör i ett badhus, som väntat. Om inte din bikini är ett snöre kommer ingen bry sig. 

• Anonym (f)
    Anonym (Nåja) skrev 2025-11-17 20:22:35 följande:
    Nåja, det där låter ju fint och gulligt, men läste din tråd och fick verkligen inte känslan att du "verkligen behövde hjälp" och framför allt var du inte trevlig särskilt trevlig, ens från början.
    Och tyvärr är det precis såhär som många gör på FL. En tråd där de blir otrevliga och sen vidare till en där de tycker FLs medlemmar är elaka, varje vecka x antal. Säger inte att det är vad som skett för orkar inte läsa hela den tråden men... 
  • Anonym (f)
    Anonym (Varför) skrev 2025-11-17 20:54:38 följande:
    Ja för ni håller på och driver med mig. Detta är inte första tråden så är less. Förlåt för att jag inte agerar perfekt när jag känner mig driven med när jag mår dåligt. Ja det var fel att skriva så. Jag är ledsen. Men det hade ni också kunnat skriva istället för att fortsätta drevet. Jag orkar på riktigt inte mer
    Jag var inte med i tråden...
  • Anonym (f)

Om du inte har koll på Vimmerby är det ju bara att framföra det i tråden, om folk driver med någon annan får du säga nej och inte blir otrevlig precis som Vimmerby brukar. Det hade inte varit svårt att undvika.

Svar på tråden Troll