Inlägg från: Tecum |Visa alla inlägg
  • Tecum

Jag litar inte på min man längre

Jag har inte upplevt något liknande med min partner, däremot haft bekanta som sagt en sak och gjort något annat. Därför gissar jag att din kille inte vill erkänna att han haft fel om vänskap mellan könen utan upptäckt att det kan vara ganska trevligt. Men det vågar han inte medge för dig utan bär sig istället misstänkt åt, dumt nog.

Så det är nog grunden till hans beteende. Om det sen eskalerat till otrohet kan jag inte svara på, kanske, kanske inte. Men han beter sig nedlåtande åt mot dig och det är illa nog.

• Tecum
    Anonym (Knäpp) skrev 2025-11-17 20:59:34 följande:
    Han är faktiskt inte en person som har svårt att medge när han har fel. Jag vet inte om hans "mål'' har varit att beskriva sig som en person som har noll intresse av det motsatta könet, just för att han i allmänhet är så pass intresserad av kvinnor. För att jag kanske inte ens ska tänka tanken att han skulle göra något etc. 

Vart tyckte du han låter nedlåtande mot mig? Var det biten där jag skrev att han svarade med "du känner dig säkert hotad för att hon var söt'' när jag tog upp att han spenderade 95% av sin tid på bröllopet med att prata med sin kvinnliga bordsgranne?
    Ja dels det plus att han negligerade dig helt och bara ägnade sig åt henne. Och att han inte tar din oro/förvåning över hans dubbla signaler på allvar.
Svar på tråden Jag litar inte på min man längre