Jag litar inte på min man längre
Är väldigt svårt att sia I detta, mitt ex va otrogen och va expert på att få mig övertydliga om att han inte va det. Han hade kontakt med kvinnor och min vän som han roade sig med. Aldrig hade jag anledning att misstänka. Inga tecken på sociala medier eller att han skrev med någon.
Min nuvarande partner vet jag har flera kvinnliga vänner (hade han långt innan vi träffades) det är inget jag orkar mig för då han aldrig försöker dölja något. Jag har manliga vänner som jag absolut kan skriva med nån gång ibland också. Inget konstigt då det enbart är vänskap. Jag kan gå in på hans telefon och rota när jag vill men har inte något behov....
Så min slutsats är att ju mer någon försöker dölja ju mer oroväckande är det, om nu vet att han pysslar med lite annat. Jag hade nog reagerat på att han försöker smita genom att påstå att han aldrig skickat vänförfrågan osv... är ju i sig inget konstigt att han blir vän med en kollega på sociala medier, varför ljuga om att man inte gjort det med flit? På Instagram börjar man ju inte följa någon av misstag ändå? Så dum är han väl inte att han tror du ska köpa det?