Anonym (Ella) skrev 2025-11-17 21:54:46 följande:
Är nog bekräftelsebehov eller nått? Det konstiga är att dom väljer att stanna. Äta kakan och ha den kvar liksom. Förstår verkligen inte. Jag frågade mitt ex många gånger om hans otrohet men han lyckades ljuga mig lycklig (fast jag visste ändå). Man blir knäpp och tror på väldigt skeva lögner...
Jag har också min mobil under madrassen faktsikt. Inte för att gömma nått utan för att jag vill veta vart den ligger, så det hade jag inte reflekterat över...
Men du har många små obehagliga misstankar och de gnager... nekar han så kommer du ingenstans... är hemskt att gå och misstänka den man lever med. Han kanske inte är otrogen utan bara gillar uppmärksamheten från kvinnor ? Är väldigt vanligt har man ju sett. Under mina 3 år som singel va det mest gifta som stötte på mig och det va inte lite heller. Väldigt motbjudande bara för mig som levt med någon som var otrogen. Skulle aldrig nappa på nån sån. Sjukt osexigt
Jag har faktiskt ingen som helst koll på min mobil, det är totalt ointressant var den är.
Min son vet att jag aldrig har den på/med mig så när han vet att min särbo är med ringer han henne istället, hahaha
Har levt med mobil sedan 1988 och slipper sååå gärna att vara tillgänglig.