Inlägg från: Anonym (Hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp)

Blommor efter första dejten?

Jag hade en tjej över nu i helgen som var super trevlig, vi klickade bra, skrattade mycket o hade det mysigt till en skräckis.
    (Första gången vi träffades)

Hon fyller år nu i veckan och undrar om det kanske är för mycket att skicka hem ett blombud till henne. (Inte något extremt)

Backstoryn är väll att vi skriver mycket med varandra varje dag o har gjort det i ish 2 veckor nu. Hon var den som tog kontakt efter dejten o verkar vilja träffas igen nån gång framöver.

Tack på förhand!
  • Svar på tråden Blommor efter första dejten?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Vagt som fan) skrev 2025-11-23 22:26:44 följande:

"verkar vilja träffas nångång framöver". Nej, skicka inte blommor.

lite dåligt formulerat kanske haha, hon har gett förslag på vad vi kan göra ?nästa gång? men ingen av oss har väll sagt rakt ut att vi ska ses igen eller bestämt något datum.
  • Anonym (Hjälp)

uppdatering: 
    Tack för blandade svar haha!

Vi ska ses nu i helgen igen, hon hade fått blommor tidigare idag och lagt ut att det inte finns något som gör henne lika glad som blommor.
    Då kände jag att jag inte hade så mycket att förlora och körde på blombud utan ?kärleksfulla? blommor.

Jag är intresserad av att fortsätta dejta/gå in i en relation om allt går vägen.

Tack för visat intresse!

• Anonym (Hjälp)
    Anonym (Vagt som fan) skrev 2025-11-25 23:03:12 följande:
    Vad sa hon då? Och vem mer hade hon fått blommor från?
    Hon blev väldigt glad och uppskattade det, blommorna hon hade fått tidigare var från hennes föräldrar.
Svar på tråden Blommor efter första dejten?