• Anonym (Turtle)

Äldre kvinna

Hur ser ni yngre män på oss äldre kvinnor? Jag fyller snart 60 år.
    Ser ni oss som könlösa varelser eller kan ni fortfarande känna känslor som 'henne skulle jag vilja ligga med".

• Svar på tråden Äldre kvinna
  • Anonym (Nutiden)

Jag tänker absolut att 60 årig kvinna kan vara mycket sexig,
    Nu är jag inte så ung själv (50 år) men jag tänkte så även när jag var yngre. Däremot så märker man att det är många som blir tanter och gubbar långt innan 60 och med det minskar sexighet en del.

• Anonym (Bikille)

Har alltid haft en dragning till äldre kvinnor. Blev av med oskulden som 17 åring till en 38 årig kvinna.  Vart med föera igenom åren. Är hon fräsch och jag attraheras av henne så hade jag lätt velat hamna i sängen med henne. Ni är erfarna och betydligt härligare i sängen än dom yngre

• Tom Araya

Jag har själv passerat 50 sedan några år och dras främst till någorlunda jämnåriga och det sträcker sig ju till strax under 60... så mitt svar på frågan är absolut ja.

• Sharpshooter

Kvinnor runt 60, och även över är/kan vara oerhört tilldragande. För mig sitter det inte i åldern,det är individuellt.

• Lazzi

Ja i min ålder är det ju lammkött med en 60 årig kvinna 

• Anonym (Conny Lingus)

Absolut, en cougar i 60-årsåldern är inte dumt alls.

• Anonym (Turtle)

Det låter ju hoppfullt ändå.
    Får ofta höra att jag ser ut att vara 45 ish så har nog hållt mig någorlunda välbevarad. Sen är jag bara 156 cm o väger 53 kg så det gör kanske att man uppfattas som yngre.

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Turtle) skrev 2025-11-25 11:08:59 följande:

Det låter ju hoppfullt ändå.
    Får ofta höra att jag ser ut att vara 45 ish så har nog hållt mig någorlunda välbevarad. Sen är jag bara 156 cm o väger 53 kg så det gör kanske att man uppfattas som yngre.

Låter som en ögonfröjd ;)
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-11-25 05:39:12 följande:

Har alltid haft en dragning till äldre kvinnor. Blev av med oskulden som 17 åring till en 38 årig kvinna.  Vart med föera igenom åren. Är hon fräsch och jag attraheras av henne så hade jag lätt velat hamna i sängen med henne. Ni är erfarna och betydligt härligare i sängen än dom yngre

Håller så absolut med på det.   Någla av er "har det" ju till långt upp i 70-åren.     Ni som tar hand om er, är helt fantastiska. Jag har haft många genem åren, både i Sverige och Norge. Den äldsta var 68 år (jag33), jag trodde hon var 55-ish.  
  • Anonym (Caruso)

Häng och gung och mjukt mys.

Jag är 70. En kvinna på 60 = lammkött!

Svar på tråden Äldre kvinna