Äldre kvinna
Hur ser ni yngre män på oss äldre kvinnor? Jag fyller snart 60 år.
Ser ni oss som könlösa varelser eller kan ni fortfarande känna känslor som 'henne skulle jag vilja ligga med".
Ser ni oss som könlösa varelser eller kan ni fortfarande känna känslor som 'henne skulle jag vilja ligga med".
Som 15 åring blev jag av med oskulden till en 65 årig granne. Vi hade flera trevliga möten. Sedan genom åren så har jag träffat flera äldre kvinnor. Numera så träffar jag ibland en kvinna på 82 och jag är 40
Som 15 åring blev jag av med oskulden till en 65 årig granne. Vi hade flera trevliga möten. Sedan genom åren så har jag träffat flera äldre kvinnor. Numera så träffar jag ibland en kvinna på 82 och jag är 40
Det beror mer på kvinnan än på åldern
Det beror mer på kvinnan än på åldern
Jag har umgänge med flera äldre kvinnor under åren 23 eller 24 år gammal vi hade varandra i över 20 år jag träffade kvinnor mellan 60 och 80 som var underbara och för mig så fortfarande upphetsande att vara med äldre kvinnor själv är jag 60 och går igång på äldre damer det är fruktansvärt härligt när kommer överens och leker och testar på olika saker när man är i sängen eller i tornrummet och sexiga underkläder och leksaker är underbart jag älskar äldre kvinnor som är underbara helt enkelt.det mycket mer lättsamt enligt min uppfattning för tillfället är jag själv lite svältfödd på det behöver träffa någon igen för att kul
Om ni bor i Stockholm, vilka barer/klubbar rekommenderar ni att besöka för att ragga på äldre kvinnor?
Nu är jag inte yngre, men har minne..
Kvinnor knullar med den de vill, män med den de får. Lite grovhugget visserligen. Men faktum är att det finns en hel del kvinnor över 60 som fortfarande är sexiga och har "det".
Nu är jag inte yngre, men har minne..
Kvinnor knullar med den de vill, män med den de får. Lite grovhugget visserligen. Men faktum är att det finns en hel del kvinnor över 60 som fortfarande är sexiga och har "det".