Ta tillbaka ett ex?
som rubriken lyder så gäller frågan ett ex som lämnade mig för cirka 4 månader sedan. vi tjafsade han drog från en tillställning vi var på tillsammans och kom i princip inte tillbaka och fick inte heller svar på orsak osv. Att tillägga är att vi varit sambos i 4 år och alla saker var kvar trots att hen haft möjlighet att hämta dom.
efter cirka 3,5 månad hör hen av sig angående praktiska saker (inte hens saker som är kvar hemma) utan annat Och vill plötsligt lämna de till mig själv. Der sker och sen ber jag hen hämta sina saker. När vi träffats för sakerna pratar vi lite då jag ber om det, för att få ett avslut. efter får jag ett sms att vi kanske borde prata mer, utan att det måste leda till något speciellt. Men om jag kan tänka mig det att det kanske vore bra för båda oss. Jag har skrivit att jag vill det.
jag är ganska säker på att det finns en anledning till varför hen skriver så, utan att vara 100% säker på att hen vill tillbaka till relationen. Hen berättade hur dåligt hen mått och att det kanske sett annorlunda ut men att det inte varit så osv. jag vet inte vad jag ska tänka eller känna. Men finns det relationer som går att reparera efter sånt här?