Letar efter en "AA-site"
Jag letar efter en hemsida, ungefär som familjeliv. Men för folk med alkoholmissbruk. Folk lägger upp inlägg om deras vardag och så vidare. Tacksam för svar.
Jag letar efter en hemsida, ungefär som familjeliv. Men för folk med alkoholmissbruk. Folk lägger upp inlägg om deras vardag och så vidare. Tacksam för svar.
mm säkert många intressanta samtal där då, vill oxå veta om det finns
Jag var tidigare med i en Facebook grupp, minns inte exakt vad den hette men det var något men sök runt lite, den jag var med i var liksom inte så "allvarlig" med folks berättelser och religiösa budskap utan det var mest en grupp "kompisar" där man hejdade på varandra lite men det var också frågor och allmänna inlägg, man kunde även skriva anonymt men det kunde vara tips på vad man ska roa sig med på fredagen tex, det finns föera olika så man behöver inte ta första bästa liksom
Om du kan skriva på engelska så finns det flera engelskspråkiga subredditar. Själv följer jag SmartRecovery.
Vet att det fanns ett forum för längre sen där folk med beroendeproblematik kunde skriva, vet inte om det finns kvar och kommer inte ihåg vad det hette. Men det var bra och man stöttade varandra. Annars finns grupper som "Nykter och drogfri för min egen skull" på Facebook, där man också stöttar och uppmuntrar varandra.